  • Data: 2011-09-16 07:33:29
    Temat: Re: SMSy polepszają jakość dzięki smartfonom?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opłaty. I to po stronie odbiorcy, bo sam mam w abonamencie "unlimited".

    Tak jak to Ci już wczesniej tu ktoś napisał - ekstrapolujesz swoje dewiacje
    na resztę świata. W Polsce sms-y można w wielu przypadkach kupowac po groszu
    w pakietach, albo wręcz są free w ramach sieci i (głównie młodzi ludzie)
    wysyłają je setkami. Co kogo obchodzi, że w US macie inaczej?

    Parafrazując innego mówcę (znanego w Polsce) powiem tak (patrząc na swoją
    rękę):
    Z tej ręki, żaden Przemol już nigdy karmiony nie będzie.

    JA