    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SMSy polepszają jakość dzięki smartfonom?
    Date: Thu, 15 Sep 2011 16:08:26 -0500

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j4ssfl$agi$1@news.onet.pl...

    > Przyznaj sie - SMS odkryles rok temu :-)

    Od 12 lat gdy mieszkam w USA miałem zawsze komórkę
    z abonamentem. Nawet nie wiedziałem jak działają karty prepaid :-)
    W abonamencie miałem raczej zawsze nadmiar minut na rozmowy...

    SMSy nigdy nie były w mym abonamencie, płaciłem za każdy z osobna.
    Więc raczej naturalnie unikałem ich i wolałem zadzwonić...

    Rzeczywiście używam SMSów częsciej dopiero od niedawna, gdy
    miałem Motorolkę Rzr i Samsunga SGH-A737. Nigdy nie posiadłem
    umiejętności pykania 2 wyrazów na sekundę na klawiaturze
    numerycznej, więc jako tako używam smsów bez bólu dopiero
    na iPhone, gdy mam pełną klawiaturę, czyli od ponad roku.