  • Data: 2011-09-15 09:04:20
    Temat: Re: SMSy polepszają jakość dzięki smartfonom?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jeremiasz" napisał w wiadomości grup
    >A słyszałe? o czyms takim jak T9? Po 4 razy to wciskaj? dzi? klawisze
    >chyba tylko Ci, którzy pierwszy raz w życiu wzięli komórkę do ręki.
    >Albo iPhonowcy...jak się okazuje.

    Albo nokiowcy, bo w takim C6 nie zawsze chce sie czlowiekowi rozsuwac
    i klepac w klawiature, a wirtualna jest tylko numeryczna :-)

    >Na klawiaturze numerycznej, klasycznej, z dobrym T9 (słownik można
    >uzupełniać) jestem w stanie pisać po pierwsze o wiele szybciej niż Ty
    >na dotytkowcu (zobacz sobie choćby na głupi? ergonomię - droga do
    >przebycia na

    A to juz roznie bywa - w T9 nigdy nie wiesz co wyskoczy, zdolny klasyk
    wystuka ci slowo zanim ty sprawdzisz czy jest dobre.
    I w dodatku zrobi to prowadzac samochod i nie odrywajac wzroku od
    jezdni :-)

    No dobra - zdolny klasyk na prawdziwej klawiaturze bez T9, za
    dotykowce nie recze.
    Nokia mi niby jeszcze cos do rozpoznawania pisma recznego.

    J.