  • Data: 2011-09-14 14:51:05
    Temat: Re: SMSy polepszają jakość dzięki smartfonom?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j4pgqh$m07$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli nie czujesz tej nutki arogancji brzmiącej w powyższym cytacie?
    > Zatem cieszę się, że pochodzimy od innej małpy.

    Przewrażliwiony jesteś bo łączysz tą wypowiedź z wypowiedziami
    w innym temacie i niewłaściwie zinterpretowałeś moje intencje.

    > Eureka! I to zaledwie po roku używania "iPhone, który mi to umożliwia".

    Po dwu dniach od włączenia licznika znaków.
    Cały rok używałem telefonu z wyłączonym licznikiem, więc
    nie mogłem tego zauważyć. Nie czepiaj się tak namiętnie!

    > Bo oczywiście poprzednie aparaty nie umożliwiały ci pisania
    > z polskimi ogonkami.

    Nie umożliwiały albo nie wiedziałem o tym.
    Zainstalowanie/właczenie polskiej klawiatury w amerykańskim
    telefonie nie było tak intuicyjne i oczywiste jak było w iPhone 4.

    > W sumie zrozumiałe, bo jak już tu kiedyś napisano - nie ma z kim
    > korespondować, gdyż każdy Polak na Jackowie to wróg śmiertelny,
    > a z tambylcami trzeba - no kto to widział! - po angielsku...

    ??? Dobrze się czujesz?