    From: "MIX-NET" <hk@.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SMS specjalny oszukany
    Date: Sun, 18 Mar 2012 20:12:10 +0100

    Użytkownik "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz> napisał w wiadomości
    news:jk5aoe$sdv$1@adenine.netfront.net...

    > Masz problem .
    > Wpadłeś w pułapkę SMSów płatnych przychodzącch .
    > Najszybciej będzie jak się wyrejestrujesz
    > z usługi zgodnie z regulaminem wysyłając
    > SMSa ( SMSy) pod właściwy numer .
    > Niestety trzeba przeczytać regulamin "konkursu" , i w nim odszukać
    > informację jak to zrobić :-)
    > Jaki to "konkurs " możesz wywnioskować z SMSów które
    > otrzymałeś , po samym numerze ciężko dojść, numer stanowi
    > tylko taryfę po jakiej jesteś nabijany w butelkę .

    Witam.
    Mam wrazenie, ze nie doczytales do konca.

    SMS na bilingu mam oznaczone jako WYSLANE, czego nie robilem na 100%. 3 z
    tych smsow wyslalem niby wczoraj kiedy spalem o 8 rano w odstepach 1
    minutowych. No chyba, ze system wysyla platne smsy, a w bilingu platne
    przychodzace = wychodzace? Jakas bzdura nad bzdurami. Zreszta ostatni sms z
    tym gownem dostalem 04/03/2012 o 19:00 czego na bilingu oczywiscie nie ma,
    wiec skad data 17.03.2012?

    Spam dotyczy jakis gier, dowcpow i czegos tam jeszcze o czym dowiedzialem
    sie dopiero dzisiaj, bo takich smsow nawet nie czytam, nie mowiac o
    odpisywaniu.
    Wszystkie smsy specjalnie dzis w BOK zablokowalem. Jestem na etapie
    smarowania pisma do CT Creative Team S.A., bo wygoglowalem ze to do nich
    nalezy numer. Bede zadal cofniecia naleznosci oraz informacji skad maja moj
    numer w bazie.

    Co do problemu, to pol roku temu widzialem o podobnej sprawie reportaz, tyle
    ze tam ludzie odpisywali na ten sms i potem faktycznie przychodzily smsy
    przychodzace platne. Wtedy sobie pomyslalem, dobrze ze tego gowna nawet nie
    czytam.

    Jestem swiadomym uzytkownikiem telefonu, a biling, ktory mi pokazuje ze o 8
    rano wczoraj wyslalem 3 smsy specjalne jest po prostu FALSZYWY.
    Niestety ja moge mowic ze nie wysylalem, a biling mowi co innego. I czarna
    dupa.

    Widze, ze taki wal moze trafic kazdego. Ja nie zamierzam sie poddac.

    MIX-NET