eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSMS specjalny oszukanyRe: SMS specjalny oszukany
  • Data: 2012-03-19 09:22:42
    Temat: Re: SMS specjalny oszukany
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    >> Jak mam walczyc? Dodam, ze gdyby nie ten sms informujacy o rachunku
    >> dalej bym nic nie wiedzial.
    > Porozumieć sie na formach z tymi osobami, które na 100% nie wysyłały
    > SMS-ów i wspólnie złożyć zawiadomienie o oszustwie. Najlepiej w
    > Prokuraturze właściwej dla siedziby operatora.

    A to nie kłóci się z zasadą, że podejrzenie popełnienia przestępstwa zgłasza
    się tam, gdzie nabrało się tego podejrzenia?
    Z moich doświadczeń wynika, że właściwość miejscowa jest stawiana na
    pierwszym miejscu przez policję/prokuraturę - a gdzie pan był gdy doszedł
    pan do wniosku, że został oszukany?

    > problem, ale przy kilkudziesięciu pokrzywdzonych trudno uznać, ze
    > wszyscy kłamią.

    Porozumieć się należy ale mogę się założyć, że 90% pokrzywdzonych wymięknie
    i odpuści. Wydrukować, pójść na komisariat, spędzić tam godzinę na
    przesłuchaniu a wcześniej na walce z dyżurnym o przyjęcie zgłoszenia - yyy,
    a miało się samo zrobić.

    Ja bym proponował skupić się na swoich działaniach. Po uzyskaniu numeru
    sprawy powiadomić o tym _faktycznie_zainteresowanych_ aby mogli dołączyć
    taki nr do swoich zgłoszeń.

    A to wszystko dlatego, że jak się ludziska zaczną zbierać do wspólnego
    działania, to albo będzie to trwało rok albo wyjdzie im z tego pozew
    zbiorowy ;)




    --
    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: