    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SMART - prośba o interpretację danych
    Date: Mon, 6 May 2013 22:28:11 +0200
    Sender: p...@g...com

    Dnia Mon, 06 May 2013 21:21:58 +0200, Olaf Frikiof Skiorvensen napisał(a):

    (ciach...)

    > Podawaj w HEX, często bywa tak, że cztery najmniej lub najbardziej
    > znaczące bajty reprezentują wartość RAW, w tym wypadku 0.

    Hmm... Można to jakoś wymusić w HD Tune, czy też użyć innego narzędzia? Jeżeli
    ta druga opcja, to jakiego? :)

    > Kabel sygnałowy/wtyczka/port mostka szwankują.

    Oki.

    > Program wyświetla bzdury z tym warningiem.

    Dzięki za info.

    > To też moim zdaniem bzdura, dyskowi nic nie jest, trzeba by zobaczyć
    > wartość RAW w HEX i przeczytać dokumentację Seagate.

    I znowu pytanie - jak to zrobić i czym?

    > Bzdura.

    :D

    > Moim zdaniem te dyski mają się doskonale.
    > Jak masz wątpliwości, to zapuść tym dyskom kilkakrotne zerowanie i
    > odczytaj SMART ponownie, ale czymś innym(czymś, co nie będzie bzdurnie
    > krzyczało o nadciągającej awarii i mnogich failurach).

    Wielkie dzięki za pomoc i zainteresowanie tematem. Teraz tylko pytanie, czym
    innym odczytać wartości SMART? Programów jak mrówków w sumie, ale jeżeli już
    użyć, to raczej czegoś sprawdzonego i rzetelnego. :)

    [ House: Work smart, not hard. ("House M.D. 3x19 Act Your Age") ]