  • Data: 2013-05-12 00:23:30
    Temat: Re: SMART - prośba o interpretację danych
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 8 May 2013 08:08:13 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    od Przemysław Ryk <p...@g...com> :

    -------------------------
    -------------------------

    >C7 200 253 __0 000000000049 Liczba błędów CRC podczas pracy w trybie Ultra
    >DMA

    W Fujitsu tylko ten powyższy parametr jest niepokojący(kabel
    sygnałowy/styki/port sata), ale jeśli rośnie wolno, to nie ma się czym
    przejmować.

    -------------------------
    > (3) ST3500320AS
    >---------------------------------------------------

    W tym dysku nie widzę nic niepokojącego.

    Jak mam wątpliwości co do kondycji dysku, to robię mu kilkaktotne
    zerowanie z MHDD, potem w logu MHDD szukam czy są bloki z wyraźnie
    gorszym czasem dostępu i sprawdzam, czy ich numery powtarzają się z
    odczytu na odczyt. Jeśli są takie, to staram się je zamęczyć
    cyklicznym zerowaniem.
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s