  • 11. Data: 2013-06-28 22:05:33
    Temat: Re: SM robi fotki na Puławskiej
    Od: tá´Ź

    Robson wrote:

    > Łoł, słoik się odezwał?

    Jestem rodowitym Warszawiakiem. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-06-28 22:05:55
    Od: tá´Ź

    Tengu wrote:

    > Wieś jest po obu stronach granicy miasta bo przemieszcza się razem z
    > tobą

    Tak Ci powiedział cieć na warszawskim parkingu?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-06-30 13:44:34
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    W dniu 2013-06-28 22:05, t? pisze:

    > Tak Ci powiedział cieć na warszawskim parkingu?

    Twój trolling jest zbyt grubymi nićmi szyty - postaraj się bardziej.

    --
    Tengu

  • 14. Data: 2013-06-30 13:44:39
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    W dniu 2013-06-28 22:05, t? pisze:

    > Jestem rodowitym Warszawiakiem. :>

    LOL!

    --
    Tengu

  • 15. Data: 2013-06-30 21:37:15
    Od: tá´Ź

    Tengu wrote:

    > Twój trolling jest zbyt grubymi nićmi szyty - postaraj się bardziej.

    Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2013-06-30 22:36:59
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    W dniu 2013-06-30 21:37, t? pisze:

    > Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    I jeszcze małpujesz mkarwana. Słaabo!

    Nadal zakładam, że stroisz sobie żarty bo takie tworzenie podziału na
    Warszawę i wieś dookoła, to jest największa możliwa wiocha - czyli
    modelowe powielanie stereotypowych zachowań tzw. "warszawki". Prawdziwy
    "rodowity warszawiak" by tak nie napisał bo nic nie musi udowadniać.

    --
    Tengu

  • 17. Data: 2013-07-01 08:42:44
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-06-28 22:05, t? pisze:

    > Jestem rodowitym Warszawiakiem. :>

    Powinno być warszawiakiem.

  • 18. Data: 2013-07-01 08:58:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-01 08:42, Robson pisze:

    > Powinno być warszawiakiem.

    Nie, nie powinno być - nie w tym konkretnym przypadku :)

  • 19. Data: 2013-07-01 12:54:49
    Od: tá´Ź

    Tengu wrote:

> [...]
    > modelowe powielanie stereotypowych zachowań tzw. "warszawki". Prawdziwy
    > "rodowity warszawiak" by tak nie napisał bo nic nie musi udowadniać.

    Ja nic nie muszę udowadniać i nie udowadniam, ale dlaczego mam nie
    wyrazić swoich poglądów? Taki podział jest i tyle. Ogólnie ludzie ze wsi
    zachowują się na ogół wiejsko, nawet jeśli zamieszkają w mieście (przez
    przynajmniej jedno pokolenie). Takie są fakty, od których są rzecz jasna
    wyjątki. No i oczywiście nie każdy mieszkanie warszawy jest
    warszawiakiem, większość to wieśniaki.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-07-01 12:55:34
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Nie, nie powinno być - nie w tym konkretnym przypadku :)

    Pytał Cię ktoś o zdanie, hodowco martwej makreli?

    --
    ss??q s? ??u??ou??