  • 1. Data: 2010-07-21 15:17:08
    Temat: SKYPE dla andorid
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Wymiekam. Polaczenie Skype to Skype odbywa sie przez numer stacjonarny
    platny

    21-07-2010

    16:41

    Telefoniczne

    Polska

    48222446003

    00:00:21

    0,27 zł
    21-07-2010

    16:33

    Telefoniczne

    Polska

    48222446002

    00:00:36

    0,46 zł

    :-)))

    cos mi sie wydaje ze to tak zwana zmowa cenowa z operatorami telefonii
    komorkowej by przypadkiem lienci telefoni komorkowej nie dzwonili za darmo ,
    bo to troche dziwne ze nagle skype znika z marketu , z fringa znika opcja
    dzwonienia skype, a samo dzwonienie skype to skype z skypea lite ktorego
    wersje trzeba samemu na google znalezc i zainstalowac kasuje za takie
    polaczenie i nie odbywa sie ono przez net jak w tradycyjnym skypie.

    Moze nie uokik niech sie tym zainteresuje

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 2. Data: 2010-07-22 15:48:52
    Temat: Re: SKYPE dla andorid
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-07-2010 o 17:17:08 Kotlet mielony <b...@b...blabla>
    napisał(a):

> [...]
    > darmo ,
    > bo to troche dziwne ze nagle skype znika z marketu , z fringa znika

    To już dawno z rok czy dwa były różne newsy na temat "współpracy" Skype z
    operatorami. Draństwo i !#?$^*!@ !!

    > a samo dzwonienie skype to skype z skypea lite ktorego wersje trzeba
    > samemu na google znalezc i zainstalowac kasuje za takie polaczenie i nie
    > odbywa sie ono przez net jak w tradycyjnym skypie.

    A było i jest gdzieś darmowe? W oryginalnym programie Skype w wersji na
    komórki zawsze było płatne. Chyba ze się mylę.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-07-22 18:50:33
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Piotr M (x...@x...xx)
    in news:op.vf84vqu113q3bq@piotr-komputer

    > A było i jest gdzieś darmowe? W oryginalnym programie Skype w wersji
    > na komórki zawsze było płatne. Chyba ze się mylę.

    Zdaje się, że Skype Lite to było coś innego i już go nie ma. W obecnym
    Skypie (http://tinyurl.com/35e377b) jest tak w windowsowym. Przynajmniej
    dla Symbiana.

    A z fringa zniknął, o ile wiem, w związku z iPhonem, bo darmowo
    udostępniał usługę, za którą akurat na iPhonie każą sobie płacić.
    Chyba że się mylę. ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 4. Data: 2010-07-23 08:23:08
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    w skypie dzwonienie przez net z skype do skype przez net zawsze bylo darmowe
    ,
    to podstawowa funkcjonalnosc skype

  • 5. Data: 2010-07-23 08:23:44
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A z fringa zniknął, o ile wiem, w związku z iPhonem, bo darmowo
    > udostępniał usługę, za którą akurat na iPhonie każą sobie płacić.

    a masz gdzies zwykly skype dla androida ?

  • 6. Data: 2010-07-23 13:45:56
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-07-2010 o 10:23:08 Kotlet wołowy <m...@m...mail> napisał(a):

    > w skypie dzwonienie przez net z skype do skype przez net zawsze bylo
    > darmowe
    > ,
    > to podstawowa funkcjonalnosc skype

    Niestety ta podstawowa darmowa funkcjonalność została opatrzona
    standardową opłatą, w momencie kiedy korzystasz z programu Skype na
    komórkę. Chyba ze coś się zmieniło, a nie sprawdzałem może z rok.

  • 7. Data: 2010-07-24 14:01:37
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    a czy skype lite umozliwia dzwonoenie na komorki w ramach abonamentu skype ?
    Czy da sie poprzez jakas inna aplikacje dostepna w adroidzie dzwonic
    uzywajac danych skype korzystajac z tego abonamentu ? (oczyywiscie z uzyciem
    netu a nie poprzez stacjonarne numery bo to byla by kpina )

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 8. Data: 2010-07-25 06:27:09
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    On 24 Lip, 16:01, "Kotlet wołowy" <m...@m...mail> wrote:
> [...]
    > uzywajac danych skype korzystajac z tego abonamentu ? (oczyywiscie z uzyciem
    > netu a nie poprzez stacjonarne numery bo to byla by kpina )

    SIPdroid.

    Podpinasz konto VOIP i dzwonisz.
    Tylko konfiguracja tego troche kwadratowa.

    Pzdr.

  • 9. Data: 2010-07-25 13:58:21
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Uzytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...
> [...]
    >

    >SIPdroid.

    >Podpinasz konto VOIP i dzwonisz.
    >Tylko konfiguracja tego troche kwadratowa.

    a jak sie podpina konto voip z skype, jak wyglada to w ogole po zakupie od
    skype abonamentu np za 3 zl 60 minut ?
    Jestem zielony w tych sprawach

  • 10. Data: 2010-07-25 20:03:52
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    > a jak sie podpina konto voip z skype, jak wyglada to w ogole po zakupie od
    > skype abonamentu np za 3 zl 60 minut  ?
    > Jestem zielony w tych sprawach

    Robisz to w polaczeniu z serwisem pbxes.org - szczegolow nie
    pamietam,
    ale to dosc zamotane jest.

    szczegolow szukaj w google, sa tutoriale.

    pozdr.