-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Date: Thu, 03 Feb 2011 15:55:51 +0000
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <iiej68$4na$1@inews.gazeta.pl>
References: <ii9rj2$hsh$1@news.onet.pl><4d487626$0$2455$65785112@news.neostrada.pl><4
d4899a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl><4d4908d2$0$2447$65785112@news.
neostrada.pl>
<iibgio$god$1@inews.gazeta.pl><4d495469$0$2460$6...@n...neostrada.pl
>
<iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl><4d498965$0$2497$6...@n...neostrada.pl
><4d49a313$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <iiccmn$3ie$1@news.onet.pl>
<4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<4d4a3622$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1296748552 4842 194.80.173.254 (3 Feb 2011 15:55:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Feb 2011 15:55:52 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <4d4a3622$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347698
[ ukryj nagłówki ]On 03/02/2011 04:59, Yogi(n) wrote:
> Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie. NIkt nie pisał o
> "jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich".
Alez pisal, Gabriel 'wilk' o zawstydzaniu "kierowców w brykach po
kilkaset tys". Jakos ciezko mi wyobrazic sobie 15-letniego sztrucla za
"kilkaset tys", o zawstydzaniu nowych za te pieniadze tez raczej trudno
mowic. ;)
> przynajmniej od 1995 r.). Silnik bez turbiny i innych wynalazków,
> niewysilony, charakteryzował się możliwością tuningowania i
> bezproblemowymi przebiegami rzędu 400 tys. Zawieszenie fabrycznie
> obniżone, utwardzone, charakteryzowało się bezproblemowymi przebiegami
> rzędu 10 tys ;-)
Silniki n/a akurat do tuningu nadaja sie dosc slabo, chyba ze widzisz
sens w polerowaniu dolotu, wymienianiu walkow i co tam jeszcze sie da,
zeby zyskac 5% mocy przy koszcie 2000zl, kiedy w uturbionym mozna zyskac
30% chipem za polowe tej kwoty..
--
Pozdrawiam
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.11 17:10 Yogi\(n\)
- 03.02.11 17:28 kamil
- 03.02.11 17:47 Yogi\(n\)
- 03.02.11 18:08 kamil
- 03.02.11 18:32 to
- 03.02.11 19:18 Lewis
- 03.02.11 21:29 Adam Płaszczyca
- 03.02.11 22:24 to
- 03.02.11 22:45 scob
- 03.02.11 22:54 Lewis
- 03.02.11 23:23 Yogi\(n\)
- 04.02.11 11:53 kamil
- 04.02.11 11:55 kamil
- 04.02.11 13:37 Yogi\(n\)
- 04.02.11 13:38 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=