eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Date: Thu, 03 Feb 2011 15:55:51 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <iiej68$4na$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ii9rj2$hsh$1@news.onet.pl><4d487626$0$2455$65785112@news.neostrada.pl><4
    d4899a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl><4d4908d2$0$2447$65785112@news.
    neostrada.pl>
    <iibgio$god$1@inews.gazeta.pl><4d495469$0$2460$6...@n...neostrada.pl
    >
    <iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl><4d498965$0$2497$6...@n...neostrada.pl
    ><4d49a313$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <iiccmn$3ie$1@news.onet.pl>
    <4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d4a3622$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1296748552 4842 194.80.173.254 (3 Feb 2011 15:55:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Feb 2011 15:55:52 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <4d4a3622$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347698
    [ ukryj nagłówki ]

    On 03/02/2011 04:59, Yogi(n) wrote:

    > Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie. NIkt nie pisał o
    > "jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich".

    Alez pisal, Gabriel 'wilk' o zawstydzaniu "kierowców w brykach po
    kilkaset tys". Jakos ciezko mi wyobrazic sobie 15-letniego sztrucla za
    "kilkaset tys", o zawstydzaniu nowych za te pieniadze tez raczej trudno
    mowic. ;)

    > przynajmniej od 1995 r.). Silnik bez turbiny i innych wynalazków,
    > niewysilony, charakteryzował się możliwością tuningowania i
    > bezproblemowymi przebiegami rzędu 400 tys. Zawieszenie fabrycznie
    > obniżone, utwardzone, charakteryzowało się bezproblemowymi przebiegami
    > rzędu 10 tys ;-)


    Silniki n/a akurat do tuningu nadaja sie dosc slabo, chyba ze widzisz
    sens w polerowaniu dolotu, wymienianiu walkow i co tam jeszcze sie da,
    zeby zyskac 5% mocy przy koszcie 2000zl, kiedy w uturbionym mozna zyskac
    30% chipem za polowe tej kwoty..





    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: