eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać? › Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
  • Data: 2011-02-03 16:55:51
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 03/02/2011 04:59, Yogi(n) wrote:

    > Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie. NIkt nie pisał o
    > "jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich".

    Alez pisal, Gabriel 'wilk' o zawstydzaniu "kierowców w brykach po
    kilkaset tys". Jakos ciezko mi wyobrazic sobie 15-letniego sztrucla za
    "kilkaset tys", o zawstydzaniu nowych za te pieniadze tez raczej trudno
    mowic. ;)

    > przynajmniej od 1995 r.). Silnik bez turbiny i innych wynalazków,
    > niewysilony, charakteryzował się możliwością tuningowania i
    > bezproblemowymi przebiegami rzędu 400 tys. Zawieszenie fabrycznie
    > obniżone, utwardzone, charakteryzowało się bezproblemowymi przebiegami
    > rzędu 10 tys ;-)


    Silniki n/a akurat do tuningu nadaja sie dosc slabo, chyba ze widzisz
    sens w polerowaniu dolotu, wymienianiu walkow i co tam jeszcze sie da,
    zeby zyskac 5% mocy przy koszcie 2000zl, kiedy w uturbionym mozna zyskac
    30% chipem za polowe tej kwoty..





    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: