eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ii9rj2$hsh$1@news.onet.pl><4d487626$0$2455$65785112@news.neostrada.pl><4
    d4899a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl><4d4908d2$0$2447$65785112@news.
    neostrada.pl>
    <iibgio$god$1@inews.gazeta.pl><4d495469$0$2460$6...@n...neostrada.pl
    >
    <iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl><4d498965$0$2497$6...@n...neostrada.pl
    ><4d49a313$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <iiccmn$3ie$1@news.onet.pl>
    <4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Date: Thu, 3 Feb 2011 05:59:12 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Lines: 47
    Message-ID: <4d4a3622$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.23.39
    X-Trace: 1296709155 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2505 83.26.23.39:50624
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347598
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Gabriel 'wilk'
    >
    > Po pierwsze tu nie było mowy o tych autach, tylko o 130-konnym
    > (teoretycznie) szrocie, a po drugie, żeby piętnastoletnie usportowione
    > auto jeździło jak nowe to trzeba mu wymienić zawieszenie, hamulce i
    > wyremontować silnik. Ilu właścicieli tak robi?

    Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie. NIkt nie pisał o
    "jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich".
    Jak każda lektura, usenet też wymaga czytania ze zrozumieniem. również
    emotikonek. W przeciwnym razie "wychodzi" właśnie taki watek, w którym
    dyskutujesz sam ze sobą i "udowadniasz" własne tezy, które może i prawdziwe,
    nie mają nic wspólnego z tematem dyskusji.

    Clio RSi to mały "popierdalacz", dla pasjonatów, świrów i miłosników marki.
    Nowy kosztował w połowie lat dziewięćdziesiątych ponad 80 tys. (w Polsce go
    nie sprzedawano, słusznie zresztą). Wyposażony był o wiele lepiej od innych
    klijówek (poza skórą miał w standardzie wszystko, przynajmniej od 1995 r.).
    Silnik bez turbiny i innych wynalazków, niewysilony, charakteryzował się
    możliwością tuningowania i bezproblemowymi przebiegami rzędu 400 tys.
    Zawieszenie fabrycznie obniżone, utwardzone, charakteryzowało się
    bezproblemowymi przebiegami rzędu 10 tys ;-)
    Silnik był elastyczny o dużym momencie, autko lekkie, a charakterystyka
    zestawu silnik-skrzynia pozwalała. na dobre przyspieszanie od 0 do 60 (nie
    wiem ile, ale jakieś niecałe 4 sekundy). Skrzynia, silnik i hamulce w pełni
    odpowiadały za sportowy (czy raczej usportowiony) charakter autka, które na
    zewnątrz od innych clio różniło się fabrycznie tylko obniżeniem i alusami.
    Szybsza, spośród klijówek, była tylko limitowana wersja Williams -
    150-konna, limitowana do 2500 sztuk, w Polsce było ich kilka z różnych
    roczników - ta jednak różniła się wizualnie od innych klijówek i nikogo nie
    dziwiły jej starty na światłach (a także charakterystyczny dżwięk z
    wydechu).RSi przypominało charakterystyką prowadzenia i przyspieszenia
    205-tkę - małe, twarde (twardsze od civica!), głośne jak cholera i drogie w
    utrzymaniu.
    Nie wiem ile z nich dzisiaj wozi świnie do skupu albo cement na budowę,
    pewnie niewiele przetrwało polskie drogi i francuskie wykonanie - ale była
    to fajna zabawka dla trochę większych chłopców, zwłaszcza na tle wieśtuningu
    beemiarsko-hondowskiego w połowie lat dziewiećdziesiątych, że o golfach
    gietei nie wspomnę.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg
    http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
    jpg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: