-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ii9rj2$hsh$1@news.onet.pl><4d487626$0$2455$65785112@news.neostrada.pl><4
d4899a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl><4d4908d2$0$2447$65785112@news.
neostrada.pl>
<iibgio$god$1@inews.gazeta.pl><4d495469$0$2460$6...@n...neostrada.pl
>
<iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl><4d498965$0$2497$6...@n...neostrada.pl
><4d49a313$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <iiccmn$3ie$1@news.onet.pl>
<4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Date: Thu, 3 Feb 2011 05:59:12 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
Lines: 47
Message-ID: <4d4a3622$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.23.39
X-Trace: 1296709155 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2505 83.26.23.39:50624
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347598
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
> begin Gabriel 'wilk'
>
> Po pierwsze tu nie było mowy o tych autach, tylko o 130-konnym
> (teoretycznie) szrocie, a po drugie, żeby piętnastoletnie usportowione
> auto jeździło jak nowe to trzeba mu wymienić zawieszenie, hamulce i
> wyremontować silnik. Ilu właścicieli tak robi?
Szrot ma fabrycznie 109, koleś na allegro kłamie. NIkt nie pisał o
"jeżdżeniu jak nowe" ani o zawstydzaniu "nowych i szybkich".
Jak każda lektura, usenet też wymaga czytania ze zrozumieniem. również
emotikonek. W przeciwnym razie "wychodzi" właśnie taki watek, w którym
dyskutujesz sam ze sobą i "udowadniasz" własne tezy, które może i prawdziwe,
nie mają nic wspólnego z tematem dyskusji.
Clio RSi to mały "popierdalacz", dla pasjonatów, świrów i miłosników marki.
Nowy kosztował w połowie lat dziewięćdziesiątych ponad 80 tys. (w Polsce go
nie sprzedawano, słusznie zresztą). Wyposażony był o wiele lepiej od innych
klijówek (poza skórą miał w standardzie wszystko, przynajmniej od 1995 r.).
Silnik bez turbiny i innych wynalazków, niewysilony, charakteryzował się
możliwością tuningowania i bezproblemowymi przebiegami rzędu 400 tys.
Zawieszenie fabrycznie obniżone, utwardzone, charakteryzowało się
bezproblemowymi przebiegami rzędu 10 tys ;-)
Silnik był elastyczny o dużym momencie, autko lekkie, a charakterystyka
zestawu silnik-skrzynia pozwalała. na dobre przyspieszanie od 0 do 60 (nie
wiem ile, ale jakieś niecałe 4 sekundy). Skrzynia, silnik i hamulce w pełni
odpowiadały za sportowy (czy raczej usportowiony) charakter autka, które na
zewnątrz od innych clio różniło się fabrycznie tylko obniżeniem i alusami.
Szybsza, spośród klijówek, była tylko limitowana wersja Williams -
150-konna, limitowana do 2500 sztuk, w Polsce było ich kilka z różnych
roczników - ta jednak różniła się wizualnie od innych klijówek i nikogo nie
dziwiły jej starty na światłach (a także charakterystyczny dżwięk z
wydechu).RSi przypominało charakterystyką prowadzenia i przyspieszenia
205-tkę - małe, twarde (twardsze od civica!), głośne jak cholera i drogie w
utrzymaniu.
Nie wiem ile z nich dzisiaj wozi świnie do skupu albo cement na budowę,
pewnie niewiele przetrwało polskie drogi i francuskie wykonanie - ale była
to fajna zabawka dla trochę większych chłopców, zwłaszcza na tle wieśtuningu
beemiarsko-hondowskiego w połowie lat dziewiećdziesiątych, że o golfach
gietei nie wspomnę.
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.11 07:02 Ktostam
- 03.02.11 09:30 Seba
- 03.02.11 12:17 Bartek
- 03.02.11 16:48 to
- 03.02.11 16:51 Yogi\(n\)
- 03.02.11 16:55 kamil
- 03.02.11 17:10 Yogi\(n\)
- 03.02.11 17:28 kamil
- 03.02.11 17:47 Yogi\(n\)
- 03.02.11 18:08 kamil
- 03.02.11 18:32 to
- 03.02.11 19:18 Lewis
- 03.02.11 21:29 Adam Płaszczyca
- 03.02.11 22:24 to
- 03.02.11 22:45 scob
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=