eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON › Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
  • Data: 2013-12-04 01:45:47
    Temat: Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-30 15:19, Artur Maśląg wrote:
> [...]

    Jako posiadacz samochodu ww marki odpowiem na te wszystkie pytania
    z 2giej strony :) miał być Lesus LS wyszło BMW 7, bo byłem niewyspany.

    1. TAK BMW w PL to auto dla dresów, takie są fakty i już, sorry !
    są mniejsze dresowozy (BMW 3) i większe dresoloty (BMW 7),
    oraz wszystkie pośrednie dreso-mobile oraz SUV. Vana brak, nie pasuje.

    2. Tak odbiór ludzi w PL - mam BMW = jestem dresem (możliwe
    że ukrytym, ale jak by nie patrzeć - dresem), a duże czarne to już
    gangsta dres.
    Jaja to się zaczynają dziać jak się zacznie z kimś przypadkowym gadać
    i widzi auto - stereotypy już maksymalne się robią.

    3. Skąd ta popularność wśród młodzieży wiejskiej ?
    Ludzie sobie sprawy nie zdają, ale to są po prostu tanie auta
    w eksploatacji, to wcale nie jest drogie tylko jest cholernie
    tanie i proste w naprawach.
    BMW to nie jest będziesz miał wydatki.

    4. Będziesz Miał Wypadek ?
    Tak - to prawda, te auta ze względu na zazwyczaj mocne silniki
    i zazwyczaj dość radosne podejście do bezpieczeństwa (choć to
    zmienili, ale tyko po części) są niebezpieczne. (a crashtesty
    tych z lat 90' - fatalne).
    Po przesiadce z Renault do BMW 7 nie mogłem się nadziwić że
    takie coś w ogóle zostało dopuszczone do ruchu, 3 miesiące się
    dziwiłem! ale ta marka tak ma i to się tu nazywa "przyjemność z jazdy".
    Jednym słowem specyficzne podejście, wolę renault - auto które wybacza
    wszystko przy dowolnej prędkości, niż auto w którym da się zabić w 4
    sekundy i rozbić przy każdej, ale to każdej prędkości.

    5. Większość BMW jest brudna, Większość BMW jest nieserwisowana ?
    Jest tak, bo się tak da!
    to auto pojedzie nawet nieserwisowane, będzie się tłukło ale
    będzie jechało.
    takie są fakty i niektórzy tak jeżdżą, co prawda mam wrażenie że lanos
    tez by w podobnym stanie się poruszał, ale brak już tych emocji i RWD ;)

    6. Służa chyba tylko do krążenia po mieście-wioska ?
    Tak służą, jak się kupiło za duży silnik i pali za dużo
    to tak ludzie robią - kupują BMW "na Niedzielę",
    czytaj "cruising nocą" najlepiej halogeny + xenony oraz angel eye.
    hint - w nocy nie ma korków, przy 60km/h auto mało pali nawet 4.4 V8 LPG
    czyli można w końcu pojeździć w cenie fiat panda za dnia, "się ma, się
    jeździ".

    7. W Polsce za to większość kierowców BMW to odmózdzeni goście ?
    Nie większość, ale coś w tym jest.
    z tym że tutaj jest dość podobnie do PL i "Pasek w TDI" przyrównał
    bym to 1:1.

    8.Stereotypy ?
    Ostatnio widzę nowe BMW się pojawiło, jako "fan marki" się przyglądam
    który to dres sobie je kupił... 2 tyg później okazuje się....
    Pani lat 65 z psem!
    Dokładnie to samo robi sąsiad, też posiadacz tej marki jako 3cie auto,
    te przejazdy 2.5km/h obok mojego żeby do środka z x6 pozaglądać.
    ehhh.... wszędzie te dresy.

    9.Inne marki ?
    I tak BMW to nic w porównaniu z ekscentrykami w autach dziwnych :)
    zrób średnią właścicieli Citroena C6, Lancia Thesis itp.. którzy kupili
    to auto wiedząc co kupują - masakra, ale taka pozytywna z tym że nie są
    to normalni ludzie, zdecydowanie - statystycznie.