eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 64

  • 51. Data: 2012-04-26 01:48:20
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-26 01:36, Skrypëk wrote:
    > atm <...@v...pl> wrote:
    >>>>> A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś
    >>>>> głupot pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie
    >>>>> stać.
    >>>>
    >>>> News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie
    >>>> interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis
    >>>> kontami rodzinnymi.
    >>>
    >>> I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
    >>> Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać.
    >>> Fotki albo nie wydarzyło się.
    >>>
    >>
    >> Sam sobie poszukaj a jelenia szukaj gdzie indziej.
    >
    > Dlaczego ja mam se szukać? Ja mam szukać potwierdzeń twoich durnych tez?
    > Bądź choć raz przydatny i opowiedz w jakiżto sposób ktoś może się włamać
    > na moje konto. I dlaczego ten sposób jest specyficzny dla tej usługi.

    Gdzie szukac informacji podalem powyzej.


    >
    >>>>>> stracil na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych
    >>>>>> zabezpieczen, format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple
    >>>>>> tak zamkniety na wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym
    >>>>>> zakresie z tej
    >>>>>> technologii.
    >>>>>> http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz
    >>>>>> update.
    >>>>>
    >>>>> To jest najciekawsze z tego linka:
    >>>>> https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/pub
    lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Taaa, zachecajacy tekst ;]
    >>>
    >>> Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen
    >>> systemu, gdy się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka
    >>> to zajebista technologia jest.
    >>
    >> Co to znaczy "ponoc". Nie sprawdziles a opowiadzasz co to moze
    >> spowodowac. Niezwykle rzetelne badanie.
    >
    > "Ponoć" to znaczy że nie mam ochoty instalować jakiejś kiepskiej
    > przeglądarki internetowej tylko po to, by sprawdzić czy zawiesi mi ona
    > komputer, gdy nawet fanatyczni użytkownicy tych kiepskich przeglądarek
    > potwierdzają, że wiesza.
    >
    >>>>>> Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak
    >>>>>> jakby producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich wyrobow
    >>>>>> a ktos postawilby w szranki samochod. Tu sie nie zmiesci, w korku
    >>>>>> przegrywa, utrzymanie nieporownywalnie drozsze, do garazu zmiesci
    >>>>>> sie tylko jeden itd. Podsumowujac: samochod jest do bani.
    >>>>>> Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych testow zaproponuj cos
    >>>>>> niezaleznego producenta.
    >>>>>
    >>>>> Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś
    >>>>> WebGL.
    >>>>
    >>>> Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i
    >>>> byc sensownie bezpieczne.
    >>>
    >>> No właśnie widać, że się nie znasz, ale próbujesz uchodzić za mądrego
    >>> przepisując gimnazjalne pierdy z internetu. Wyłania się z tego obraz
    >>> typowego pogrobowca palma na androidzie: zdziadziały tatuś co gówno
    >>> się zna na czymkolwiek, ledwo udało mu się jako tako "ogarnąć"
    >>> telefon z androidem (po miesiącach czytania forów) i peceta na
    >>> poziomie ECDL i myśli że wszystkie rozumy zjadł i wielkim
    >>> profesjonalistą jest. Przecież ty pojęcia nie masz o czym
    >>> trollujesz, ale z zapałem przepisujesz co gimnazjaliści nawypisywali
    >>> w internetach, gdy pasuje do twojego wydajemisię.
    >>
    >> Widac, za canvas i webGL masz w jednym palcu. Swietnie.
    >
    > Nie. W odrębnych palcach. To są inne zastosowania.
    >
    >>>>>>>>>> Daj cos od niezaleznego producenta.
    >>>>>>>>>> Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w
    >>>>>>>>>> googlu "v8 benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od
    >>>>>>>> niezaleznego producenta to zachecam do wrzucenia.
    >>>>>>>> Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej
    >>>>>>>> strony uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z
    >>>>>>>> drugiej chcesz zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem
    >>>>>>>> wczesniej - nie mam zadnych zastrzezen do www expirience.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to cię
    >>>>>>> kieruję do testów w których może zauważysz, jak ważna jest
    >>>>>>> optymalizacja oprogramowania a nie dorzucanie kolejnych
    >>>>>>> procesorów pożerających prąd. I tyle.
    >>>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
    >>>>>> Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.
    >>>>>
    >>>>> A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie być
    >>>>> uznana? Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania Canvas?
    >>>>> To niech się w końcu nauczy.
    >>>>
    >>>> Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to
    >>>> do czego wlasnie jest stworzony webGL?
    >>>
    >>> IE to jest dobra przeglądarka internetowa a nie przeglądarka grafiki
    >>> 3D. Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać jakiejś
    >>> hipsterskiej przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi kiepsko
    >>> wyświetlać strony internetowe?
    >>
    >> Tak, wiem jesli Skrypkowi sie nie przyda to dlaczego ktokolwiek inny
    >> mialby z tego korzystac? Gdyby Skrypek nie uzywal jpgow na stronach w
    >> html to rowniez bylaby to zbyteczna obciazajaca bzdura. Bylo to juz
    >> przerabiane wczesniej odnosnie tego co robisz a czego nie robisz w
    >> telefonie z WP. Nie chce mi sie do tego wracac.
    >> Czy masz jakakolwiek z zycia wzieta strone, ktora realnie uzywa canvas
    >> powodujac zamulenie w innych przegladarkach stosujacych w tym momencie
    >> webGL? Jesli nie to te rybki mozna sobie w buty wsadzic.
    >
    > Ale co ty w ogóle bredzisz? Żadne zastosowanie WebGL w jakiejkolwiek
    > przeglądarce nie usprawiedliwa kiepskiej obsługi HTML, w tym canvas.
    > Jakkolwiek byś tego nie próbował spinować.
    >
    >>>> To nie jest podchwytliwe
    >>>> pytanie ;P Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje
    >>>> konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne
    >>>> a zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga.
    >>>
    >>> Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony
    >>> internetowe tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL.
    >>
    >> A co ma html do webGL. Czy wg Ciebie webGL to alternatywa html?
    >
    > Wg mnie to zupełnie inny temat. Ja się ciebie pytam, dlaczego temat
    > zmieniasz.
    >
    >>> Jakbyś się nie prężył i nie wytężał, to przeglądarka lepiej i
    >>> szybciej renderująca HTML* będzie lepszą przeglądarką internetową.
    >>>
    >>> (* - zgodny ze standardami, co jeszcze niedawno było strasznym
    >>> fetyszem fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan
    >>> dalszy, gdy IE w obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję
    >>> wyprzedzać)
    >>
    >> Powtarzam, daj stosowane w praktyce przyklady gdzie jest stosowany
    >> canvas, a ktory to powoduje problemy w innych przegladarkach.
    >> "Fotki albo nie wydarzyło się."
    >> W przeciwnym wypadku bedzie to tylko syntetyczny benchmark majacy sie
    >> nijak do rzeczywistosci.
    >
    > Canvas to zwykły HTML. Dlaczego miałby nie być stosowany w stronach
    > internetowych i przeglądarkach?
    >
    Jako przyklad marnego dzialania webGL podajesz jedynie testy MS,
    ktore moga sie miec niajk do rzeczywistosci.
    Podaj linki do uzytkowych stron w sieci, ktore obnaza cala tandete webGL
    i bedzie po temacie.
    Poza tym w zaden sposob nie chce stawac sie obronca webGL, guzik mnie
    obchodzi ten standard. Ma to dzialac i tyle. Jesli jest to taki
    niebezpieczny standard a o zagrozeniu ktore moze spowodowac mowi sie od
    dluzszego czasu to zapewne pojawilo sie w miedzyczasie kilka
    spektakularnych wlaman czy masowe wysypywanie sie komputerow?


  • 52. Data: 2012-04-26 02:11:30
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > On 2012-04-26 01:36, Skrypëk wrote:
    >> atm <...@v...pl> wrote:
    >>>>>> A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś
    >>>>>> głupot pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie
    >>>>>> stać.
    >>>>>
    >>>>> News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat
    >>>>> Cie interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z
    >>>>> jakimis kontami rodzinnymi.
    >>>>
    >>>> I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
    >>>> Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać.
    >>>> Fotki albo nie wydarzyło się.
    >>>>
    >>>
    >>> Sam sobie poszukaj a jelenia szukaj gdzie indziej.
    >>
    >> Dlaczego ja mam se szukać? Ja mam szukać potwierdzeń twoich durnych
    >> tez? Bądź choć raz przydatny i opowiedz w jakiżto sposób ktoś może
    >> się włamać na moje konto. I dlaczego ten sposób jest specyficzny dla
    >> tej usługi.
    >
    > Gdzie szukac informacji podalem powyzej.

    "w google"? no zajebiste wskazanie. Liczysz na to, że trafię na jakieś twoje
    ulubione fora dla debili i uwierzę w pierdy tam wypisywane?
    Nie wstydź się i napisz w jakie to głupstwa uwierzyłeś.

    >>>>>>> stracil na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych
    >>>>>>> zabezpieczen, format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple
    >>>>>>> tak zamkniety na wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym
    >>>>>>> zakresie z tej
    >>>>>>> technologii.
    >>>>>>> http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
    >>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>> Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz
    >>>>>>> update.
    >>>>>>
    >>>>>> To jest najciekawsze z tego linka:
    >>>>>> https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/pub
    lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> Taaa, zachecajacy tekst ;]
    >>>>
    >>>> Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen
    >>>> systemu, gdy się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka
    >>>> to zajebista technologia jest.
    >>>
    >>> Co to znaczy "ponoc". Nie sprawdziles a opowiadzasz co to moze
    >>> spowodowac. Niezwykle rzetelne badanie.
    >>
    >> "Ponoć" to znaczy że nie mam ochoty instalować jakiejś kiepskiej
    >> przeglądarki internetowej tylko po to, by sprawdzić czy zawiesi mi
    >> ona komputer, gdy nawet fanatyczni użytkownicy tych kiepskich
    >> przeglądarek potwierdzają, że wiesza.
    >>
    >>>>>>> Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak
    >>>>>>> jakby producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich
    >>>>>>> wyrobow a ktos postawilby w szranki samochod. Tu sie nie
    >>>>>>> zmiesci, w korku przegrywa, utrzymanie nieporownywalnie
    >>>>>>> drozsze, do garazu zmiesci sie tylko jeden itd. Podsumowujac:
    >>>>>>> samochod jest do bani. Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych
    >>>>>>> testow zaproponuj cos niezaleznego producenta.
    >>>>>>
    >>>>>> Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś
    >>>>>> WebGL.
    >>>>>
    >>>>> Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac
    >>>>> i byc sensownie bezpieczne.
    >>>>
    >>>> No właśnie widać, że się nie znasz, ale próbujesz uchodzić za
    >>>> mądrego przepisując gimnazjalne pierdy z internetu. Wyłania się z
    >>>> tego obraz typowego pogrobowca palma na androidzie: zdziadziały
    >>>> tatuś co gówno się zna na czymkolwiek, ledwo udało mu się jako
    >>>> tako "ogarnąć" telefon z androidem (po miesiącach czytania forów)
    >>>> i peceta na poziomie ECDL i myśli że wszystkie rozumy zjadł i
    >>>> wielkim profesjonalistą jest. Przecież ty pojęcia nie masz o czym
    >>>> trollujesz, ale z zapałem przepisujesz co gimnazjaliści
    >>>> nawypisywali w internetach, gdy pasuje do twojego wydajemisię.
    >>>
    >>> Widac, za canvas i webGL masz w jednym palcu. Swietnie.
    >>
    >> Nie. W odrębnych palcach. To są inne zastosowania.
    >>
    >>>>>>>>>>> Daj cos od niezaleznego producenta.
    >>>>>>>>>>> Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w
    >>>>>>>>>>> googlu "v8 benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od
    >>>>>>>>> niezaleznego producenta to zachecam do wrzucenia.
    >>>>>>>>> Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej
    >>>>>>>>> strony uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z
    >>>>>>>>> drugiej chcesz zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem
    >>>>>>>>> wczesniej - nie mam zadnych zastrzezen do www expirience.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to
    >>>>>>>> cię kieruję do testów w których może zauważysz, jak ważna jest
    >>>>>>>> optymalizacja oprogramowania a nie dorzucanie kolejnych
    >>>>>>>> procesorów pożerających prąd. I tyle.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>> To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
    >>>>>>> Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.
    >>>>>>
    >>>>>> A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie
    >>>>>> być uznana? Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania
    >>>>>> Canvas? To niech się w końcu nauczy.
    >>>>>
    >>>>> Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli
    >>>>> to do czego wlasnie jest stworzony webGL?
    >>>>
    >>>> IE to jest dobra przeglądarka internetowa a nie przeglądarka
    >>>> grafiki 3D. Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać
    >>>> jakiejś hipsterskiej przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi
    >>>> kiepsko wyświetlać strony internetowe?
    >>>
    >>> Tak, wiem jesli Skrypkowi sie nie przyda to dlaczego ktokolwiek inny
    >>> mialby z tego korzystac? Gdyby Skrypek nie uzywal jpgow na stronach
    >>> w html to rowniez bylaby to zbyteczna obciazajaca bzdura. Bylo to
    >>> juz przerabiane wczesniej odnosnie tego co robisz a czego nie
    >>> robisz w telefonie z WP. Nie chce mi sie do tego wracac.
    >>> Czy masz jakakolwiek z zycia wzieta strone, ktora realnie uzywa
    >>> canvas powodujac zamulenie w innych przegladarkach stosujacych w
    >>> tym momencie webGL? Jesli nie to te rybki mozna sobie w buty
    >>> wsadzic.
    >>
    >> Ale co ty w ogóle bredzisz? Żadne zastosowanie WebGL w jakiejkolwiek
    >> przeglądarce nie usprawiedliwa kiepskiej obsługi HTML, w tym canvas.
    >> Jakkolwiek byś tego nie próbował spinować.
    >>
    >>>>> To nie jest podchwytliwe
    >>>>> pytanie ;P Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje
    >>>>> konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie
    >>>>> wydajne a zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga.
    >>>>
    >>>> Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony
    >>>> internetowe tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL.
    >>>
    >>> A co ma html do webGL. Czy wg Ciebie webGL to alternatywa html?
    >>
    >> Wg mnie to zupełnie inny temat. Ja się ciebie pytam, dlaczego temat
    >> zmieniasz.
    >>
    >>>> Jakbyś się nie prężył i nie wytężał, to przeglądarka lepiej i
    >>>> szybciej renderująca HTML* będzie lepszą przeglądarką internetową.
    >>>>
    >>>> (* - zgodny ze standardami, co jeszcze niedawno było strasznym
    >>>> fetyszem fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan
    >>>> dalszy, gdy IE w obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję
    >>>> wyprzedzać)
    >>>
    >>> Powtarzam, daj stosowane w praktyce przyklady gdzie jest stosowany
    >>> canvas, a ktory to powoduje problemy w innych przegladarkach.
    >>> "Fotki albo nie wydarzyło się."
    >>> W przeciwnym wypadku bedzie to tylko syntetyczny benchmark majacy
    >>> sie nijak do rzeczywistosci.
    >>
    >> Canvas to zwykły HTML. Dlaczego miałby nie być stosowany w stronach
    >> internetowych i przeglądarkach?
    >>
    > Jako przyklad marnego dzialania webGL podajesz jedynie testy MS,
    > ktore moga sie miec niajk do rzeczywistosci.

    Nie interesowało mnie nigdy żadne WebGl. Tylko ty podawałeś linki do zeznań
    na temat WebGL.

    > Podaj linki do uzytkowych stron w sieci, ktore obnaza cala tandete
    > webGL i bedzie po temacie.

    Wśród przytaczanych przez ciebie informacji na temat WebGL znalazłem takie,
    że WebGL jest niebezpieczne i powoduje BSODy. Mnie ten temat zupełnie nie
    interesował i nadal nie interesuje.

    > Poza tym w zaden sposob nie chce stawac sie obronca webGL, guzik mnie
    > obchodzi ten standard. Ma to dzialac i tyle.

    No i działa. Skutecznie wiesza komputery. Ale nie wiem po co ten temat
    drążysz, gdy przedmiotem dyskusji był HTML.

    > Jesli jest to taki
    > niebezpieczny standard a o zagrozeniu ktore moze spowodowac mowi sie
    > od dluzszego czasu to zapewne pojawilo sie w miedzyczasie kilka
    > spektakularnych wlaman czy masowe wysypywanie sie komputerow?

    Całe szczęście ten format nie stał się standardem, więc nie można mówić o
    żadnej epidemii.
    Tylko że nadal nie wiadomo po co właściwie upierasz się by dyskutować na
    jego temat.


  • 53. Data: 2012-04-26 02:16:19
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl>


    >
    >> Poza tym w zaden sposob nie chce stawac sie obronca webGL, guzik mnie
    >> obchodzi ten standard. Ma to dzialac i tyle.
    >
    > No i działa. Skutecznie wiesza komputery. Ale nie wiem po co ten temat
    > drążysz, gdy przedmiotem dyskusji był HTML.
    >
    >> Jesli jest to taki
    >> niebezpieczny standard a o zagrozeniu ktore moze spowodowac mowi sie
    >> od dluzszego czasu to zapewne pojawilo sie w miedzyczasie kilka
    >> spektakularnych wlaman czy masowe wysypywanie sie komputerow?
    >
    > Całe szczęście ten format nie stał się standardem, więc nie można mówić
    > o żadnej epidemii.
    > Tylko że nadal nie wiadomo po co właściwie upierasz się by dyskutować na
    > jego temat.
    >

    NIe upieram sie przy webGL, temat zaczal sie od MIARODAJNYCH testow
    szybkosci przegladarki. Rybki, ktore podales nie sa miarodajne.
    Do tej pory nie podales innego linka.


  • 54. Data: 2012-05-03 17:55:42
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl>

    O 20.00 premiera, cokolwiek mialoby to byc:


    http://www.spidersweb.pl/2012/05/juz-o-2000-samsung-
    pokaze-galaxy-s3-do-tego-czasu-zabawmy-sie-w-zgadywa
    nke.html


  • 55. Data: 2012-05-03 21:18:10
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 03 May 2012 17:55:42 +0200, atm napisał(a):

    > O 20.00 premiera, cokolwiek mialoby to byc:
    >
    > http://www.spidersweb.pl/2012/05/juz-o-2000-samsung-
    pokaze-galaxy-s3-do-tego-czasu-zabawmy-sie-w-zgadywa
    nke.html

    No szaleństwa nie ma, obiecanki o ceramicznej obudowie wyparowały, rozmiar
    trochę za duży, parę fajnych funkcji, które ziutki z xda-dev za tydzień
    przeniosą do innych telefonów. Być może bateria, która - jeżeli obietnice
    się spełnią - wytrzyma do wieczora bez nerwówki.
    Z tym, że obietnice się nie spełnią, bo Note ma 2500 i szaleństwa nie ma,
    bateria trzyma tyle samo co SII, czyli krótko. SIII przy ekranie 4.8 i
    baterii 2100 będzie trzymał tyle samo. A jak się zatrudni wszystkie
    rdzenie, to jeszcz krócej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski


  • 56. Data: 2012-05-03 22:10:25
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-03 21:18, Waldek Godel wrote:
    > Dnia Thu, 03 May 2012 17:55:42 +0200, atm napisał(a):
    >
    >> O 20.00 premiera, cokolwiek mialoby to byc:
    >>
    >> http://www.spidersweb.pl/2012/05/juz-o-2000-samsung-
    pokaze-galaxy-s3-do-tego-czasu-zabawmy-sie-w-zgadywa
    nke.html
    >
    > No szaleństwa nie ma, obiecanki o ceramicznej obudowie wyparowały, rozmiar
    > trochę za duży, parę fajnych funkcji, które ziutki z xda-dev za tydzień
    > przeniosą do innych telefonów. Być może bateria, która - jeżeli obietnice
    > się spełnią - wytrzyma do wieczora bez nerwówki.
    > Z tym, że obietnice się nie spełnią, bo Note ma 2500 i szaleństwa nie ma,
    > bateria trzyma tyle samo co SII, czyli krótko. SIII przy ekranie 4.8 i
    > baterii 2100 będzie trzymał tyle samo. A jak się zatrudni wszystkie
    > rdzenie, to jeszcz krócej.
    >

    Ja tez jestem rozczarowany, pomijajac kwestie techniczne - S3 jest wg
    mnie po prostu brzydki. Niestety nie obejrzalem prezentacji - wyglada
    tez na to, ze ekran zostal zdegradowany do SAMOLED:
    http://www.engadget.com/2012/05/03/galaxy-s-iii-what
    s-changed/
    CO do rozmiaru, pocztkowo mialem sporo obiekcji w stosunku do 4.3".
    4.8" jest juz zupelnie nie do przyjecia. Mogli od razu zrobic 10" i
    napisac, ze to telefon z najwiekszym ekranem na swiecie ;]


  • 57. Data: 2012-05-03 22:18:10
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 03 May 2012 22:10:25 +0200, atm napisał(a):

    > Ja tez jestem rozczarowany, pomijajac kwestie techniczne - S3 jest wg
    > mnie po prostu brzydki. Niestety nie obejrzalem prezentacji - wyglada
    > tez na to, ze ekran zostal zdegradowany do SAMOLED:

    Paradoksalnie może to być zaletą - pentile ma mniej diodek żrących prund.

    > http://www.engadget.com/2012/05/03/galaxy-s-iii-what
    s-changed/

    lepsze jest to:
    http://www.engadget.com/2012/05/03/samsung-galaxy-s-
    iii-vs-iphone-4s-htc-one-x-lumia-900/
    wypada wziąć poprawkę, że europejski ONE X jest quad-core a nie dual
    (engadget to jankesi, najwidoczniej HTC mści się na nich za Pszemola)
    No i wychodzi, że w którą stronę się nie obrócisz, zawsze dupa z tyłu. Nie
    ma czego wybrać. A jak ludzie nie wiedzą co wybrać, to wybiorą gejfona.
    Przynamniej na zachodzie.
    W sumie jakby HTC lekko odświeżylo X i dodało kilka bajerków i lepszy aku,
    to by wygrał. Już ten brak microSD można by nawet przeboleć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski


  • 58. Data: 2012-05-03 23:31:11
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-03 22:18, Waldek Godel wrote:
    > Dnia Thu, 03 May 2012 22:10:25 +0200, atm napisał(a):
    >
    >> Ja tez jestem rozczarowany, pomijajac kwestie techniczne - S3 jest wg
    >> mnie po prostu brzydki. Niestety nie obejrzalem prezentacji - wyglada
    >> tez na to, ze ekran zostal zdegradowany do SAMOLED:
    >

    >

    Obejrzalem prezentacje, dostepna jest tutaj:
    https://www.facebook.com/SamsungMobile/app_366547110
    058162
    Zaden z ficzerow nie skusi mnie do update.


  • 59. Data: 2012-05-03 23:44:36
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl>

    smieszne jest ot podkreslanie zwizku z natura: dodali dzwonki, nawet
    dzwiek wywolujacy ucisk na pecherz ;]
    Aaaa no i ripple na ekranie starowym, to ficzer numero uno.
    Ostatnio dla zabawy zainstalowalem sobie animowana tapete nie tylko z
    ripplem ale i rybami, tapeta dostepna za darmo od dosc dawna w markecie:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=fishno
    odle.koipond_free&feature=search_result#?t=W251bGwsM
    SwxLDEsImZpc2hub29kbGUua29pcG9uZF9mcmVlIl0.


  • 60. Data: 2012-05-07 10:48:52
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michal Tyrala

    > I chyba nie masz racji, moi okulisci uwazaja, ze jesli wciaz patrze
    > blisko, to miesnie akomodacyjne ulegaja przykurczowi i jest potem
    > czasowy problem z widzeniem dalej. Mowie z autopsji, czyli o zakresie
    > wiekowym 30-40lat.

    No i dokładnie tak było u mnie, najpierw widziałem źle daleko tylko po
    dłuższym "posiedzeniu" przed komputerem, a potem już niestety zawsze.
    Zmieniłem monitor na 24" i wada już trochę się cofnęła.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: