-
41. Data: 2012-04-24 11:32:21
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
On Tue, 24 Apr 2012 09:15:49 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> > I chyba nie masz racji, moi okulisci uwazaja, ze jesli wciaz patrze
> > blisko, to miesnie akomodacyjne ulegaja przykurczowi i jest potem
> > czasowy problem z widzeniem dalej. Mowie z autopsji, czyli o zakresie
> > wiekowym 30-40lat.
>
> Zerknij na mój pierwszy post - pisałem o dzieciach. ;-)
Zauwazylem. Za to kontekst z kilku postow wczesniej sugerowal jednak
osoby dorosle. Wlasnie dlatego zwrocilem uwage, ze to dobre dla
dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)
--
Michał
wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns
-
42. Data: 2012-04-24 12:10:11
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Dnia 2012-04-24, o godz. 09:32:21
Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):
> On Tue, 24 Apr 2012 09:15:49 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> > > I chyba nie masz racji, moi okulisci uwazaja, ze jesli wciaz
> > > patrze blisko, to miesnie akomodacyjne ulegaja przykurczowi i
> > > jest potem czasowy problem z widzeniem dalej. Mowie z autopsji,
> > > czyli o zakresie wiekowym 30-40lat.
> >
> > Zerknij na mój pierwszy post - pisałem o dzieciach. ;-)
>
> Zauwazylem. Za to kontekst z kilku postow wczesniej sugerowal jednak
> osoby dorosle. Wlasnie dlatego zwrocilem uwage, ze to dobre dla
> dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)
Raczej dla 2-3 latka bo 10 to już też za późno. Mój pierwszy post by
odpowiedzią na generalizowanie typu "Wytężanie wzroku szkodzi oczom i
prowadzi do chorób". Bo nie zawsze szkodzi i nie zawsze prowadzi do
chorób a czasami jest używane jako metoda leczenia. Dzięki tej metodzie
nie muszę obecnie nosić okularów choć po raz pierwszy na nosie miałem
je nie skończywszy dwóch lat. A było to jeszcze za Gomółki. Choć
ostatnio okulista na okresowej kontroli powiedział mi że za kilka
lat pewnie przyjdę po szkła korekcyjne do czytania ;-)
Zdrówko
-
43. Data: 2012-04-24 14:57:01
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: Skrypëk <krypëk@pűbliçenëmy.pl>
Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:
> Dnia 2012-04-24, o godz. 09:32:21
> Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):
>
>> On Tue, 24 Apr 2012 09:15:49 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:
>>>> I chyba nie masz racji, moi okulisci uwazaja, ze jesli wciaz
>>>> patrze blisko, to miesnie akomodacyjne ulegaja przykurczowi i
>>>> jest potem czasowy problem z widzeniem dalej. Mowie z autopsji,
>>>> czyli o zakresie wiekowym 30-40lat.
>>>
>>> Zerknij na mój pierwszy post - pisałem o dzieciach. ;-)
>>
>> Zauwazylem. Za to kontekst z kilku postow wczesniej sugerowal jednak
>> osoby dorosle. Wlasnie dlatego zwrocilem uwage, ze to dobre dla
>> dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)
>
> Raczej dla 2-3 latka bo 10 to już też za późno. Mój pierwszy post by
> odpowiedzią na generalizowanie typu "Wytężanie wzroku szkodzi oczom i
> prowadzi do chorób".
Czy 2-3 latki pracują przy komputerze i korzystają z telefonów komórkowych?
> Bo nie zawsze szkodzi i nie zawsze prowadzi do
> chorób a czasami jest używane jako metoda leczenia.
To źle świadczy o tobie, że nie zrozumiałeś kontekstu, jakim jest nieustanne
przeciążanie tych samych mięśni w tej samej pozycji. To nie ma nic wspólnego
z ćwiczeniami i twoim leniwym okiem w dzieciństwie.
> Dzięki tej
> metodzie nie muszę obecnie nosić okularów choć po raz pierwszy na
> nosie miałem je nie skończywszy dwóch lat. A było to jeszcze za
> Gomółki. Choć ostatnio okulista na okresowej kontroli powiedział mi
> że za kilka
> lat pewnie przyjdę po szkła korekcyjne do czytania ;-)
Cool story, bro. Ale zupełnie nie na temat ani grupy ani dyskusji.
Czy jak napiszę, że ciągłe zginanie nadgarstka prowadzi do uszkodzenia
nerwów, to zaczniesz pyskować że nie zawsze, bo jak byłeś mały to
ćwiczeniami leczyłeś skoliozę?
-
44. Data: 2012-04-24 17:30:27
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
On Tue, 24 Apr 2012 12:10:11 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> > Zauwazylem. Za to kontekst z kilku postow wczesniej sugerowal jednak
> > osoby dorosle. Wlasnie dlatego zwrocilem uwage, ze to dobre dla
> > dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)
>
> Raczej dla 2-3 latka bo 10 to już też za późno.
Na gimnastykę może tak, ale dużo się jeszcze daje zrobić.
> Mój pierwszy post by
> odpowiedzią na generalizowanie typu "Wytężanie wzroku szkodzi oczom i
> prowadzi do chorób". Bo nie zawsze szkodzi i nie zawsze prowadzi do
> chorób a czasami jest używane jako metoda leczenia.
Generalnie chyba jest tak, ze dopoki w miare regularnie przeostrzasz, to
jest ok. Szkodliwe jest takie ciągłe udawanie skanera ;) tj patrzenie na
papier, monitor, telefon z 20cm czy blizej.
pozdrawiam,
--
Michał
wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns
-
45. Data: 2012-04-24 17:54:17
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: atm <...@v...pl>
>>>> Mam ta rozdzielczosc na ekranach 24" i jest ok. Z tym ze
>>>> przesiadajac sie na chwile do laptopa z ta rozdzielczoscia od razu
>>>> powoduje wrazenie: "czemu obraz tu jest taki ladny".
>>>
>>> Bo jest błyszcząca matryca i lepsze kolory :P
>>
>> Ok to moze tez, ale siatka pikseli juz robi sie dosc czytelna.
>> Wlaczylem Clertype. W pewnym sensie jest lepiej, czuc juz jednak
>> antialiasing na krawedziach czcionek.
>
> ClearType jeszcze można trochę regulować. Mnie najbardziej podoba się
> ustawienie najciemniejsze/najgrubsze.
>
> (gdzie ty widzisz tę mityczną siatkę pikseli? Na monitorze 24'' ze
> zdrowej odległości nie widać żadnej siatki).
Pisalem tutaj o laptopie 15" 1200x900
>
>>>>>> i zastapilem go innym laptopem 15" ok. 1200x900.
>>>>>> Pierwsze co uslyszalem od osoby, ktora siadla przy tym sprzecie
>>>>>> to: "co to za dziwne kwadraciki na krawedziach... i wogole czemu
>>>>>> ten obraz taki bylejaki"?
>>>>>
>>>>> Bo ci jakiś psychopata wyłączył ClearType.
>>>>
>>>> NIe wiem, to jest nowa instalka XP HE, jesli ktokolwiek wylaczyl to
>>>> zapewne byl to jakis gosc ze Stanow.
>>>
>>> No XP ma domyślnie wyłączone wygładzanie fontów, więc nawet w fullhd
>>> będzie wyglądał marnie. There's your problem. A nie rozdzielczość.
>>>
>>>>>>>>>> W przypadku update SGS2 do ICS tak naprawde niewiele sie
>>>>>>>>>> zmienilo w systemie, z mojego punktu widzenia kilka niezbyt
>>>>>>>>>> uzytecznych bajerow.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> A nie dorobił się w końcu wsparcia GPU*, dzięki czemu interfejs
>>>>>>>>> chodzi w końcu płynnie i para nie idzie w gwizdek na tych
>>>>>>>>> dualcorach? (* - co lepsze systemy już miały półtora roku temu
>>>>>>>>> na słabszym sprzęcie).
>>>>>>>>
>>>>>>>> Hmmm, nie wiem, nie mam lagow w interface czy w przegladarce
>>>>>>>> wiec Ci nie powiem. Zainstalowalem nawet na chwila nowa Opere,
>>>>>>>> ktora obsluguje gpu. Nie zauwazylem roznicy w predkosci
>>>>>>>> przewijania czy powiekszania.
>>>>>>>
>>>>>>> To włącz test z rybkami. :P
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Ehhh, no i Skrypek sobie pojezdzi ;P Ten test strasznie kulawo
>>>>>> chodzi zarowno pod Opera jak i standardowa przegladarka. W tej
>>>>>> drugiej bylo cos ok 23 fps a w Operze ok 6 fps.
>>>>>
>>>>> Jak również w Chrome beta tylko 8 fps, a miał być taki amejzing:
>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=lVjw7n_U37A
>>>>> Ale najbardziej w tej reklamie podoba mnie się kryptoreklama MS Arc
>>>>> Keyboard.
>>>>>
>>>>>> No ale nie dziwota, test pisany przez konkurencje ;]
>>>>>
>>>>> Dziwota, bo w teście Speed Reading już ma 60 fps. Ale to dobrze,
>>>>> może za pare miesięcy dogonią IE9 :>
>>>>
>>>> Z tym gonieniem to tak nie do konca, nieco ponizej podalem link skad
>>>> sie bierze taka wydajnosc w IE.
>>>
>>> Stąd, że jest porządną przeglądarką używającą GPU do renderowania
>>> grafiki. A przytoczona tam riposta, że "trza było użyć 3D API do
>>> renderowania tych płaskich rybek" to kompletny bullshit". Firefox się
>>> nie ślaja z winy MS, tylko własnych błędów i niedoróbek:
>>> http://robert.ocallahan.org/2011/03/investigating-pe
rformance-differences_11.html
>>>
>>>
>>> Skończyły się czasy, kiedy to MS nie nadążał za standardami webowi.
>>> Teraz konkurencja musi nadganiać.
>>
>> Temat WebGL jest dyskusyjny. Gdyby MS byl potega w kwestii
>> bezpieczenstwa moze tez podszedlbym do tego standardu tak krytycznie.
>> Tyle, ze ciezko traktowac w tym zakresie powaznie firme, ktora nie
>> potrafi odpowiednio zabezpieczyc xboxowych kont uzytkownikow,
>
> A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś głupot
> pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie stać.
News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie
interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis kontami
rodzinnymi.
>
>> stracil na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych
>> zabezpieczen, format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple tak
>> zamkniety na wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym zakresie
>> z tej
>> technologii.
>> http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
>>
>> Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz update.
>
> To jest najciekawsze z tego linka:
> https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/pub
lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html
Taaa, zachecajacy tekst ;]
>
>
>> Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak jakby
>> producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich wyrobow a ktos
>> postawilby w szranki samochod. Tu sie nie zmiesci, w korku przegrywa,
>> utrzymanie nieporownywalnie drozsze, do garazu zmiesci sie tylko jeden
>> itd. Podsumowujac: samochod jest do bani.
>> Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych testow zaproponuj cos
>> niezaleznego producenta.
>
> Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś WebGL.
Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i byc
sensownie bezpieczne. Poza tym czy html w jakis sposob wyklucza webGL?
Wydaje mi sie, ze to po prostu standard obslugujacy grafike 3D.
>
>>>>>> Daj cos od niezaleznego producenta.
>>>>>> Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w googlu
>>>>>> "v8 benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.
>>>>>
>>>>> A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?
>>>>
>>>> To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od
>>>> niezaleznego producenta to zachecam do wrzucenia.
>>>> Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej strony
>>>> uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z drugiej chcesz
>>>> zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem wczesniej - nie mam
>>>> zadnych zastrzezen do www expirience.
>>>
>>> Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to cię
>>> kieruję do testów w których może zauważysz, jak ważna jest
>>> optymalizacja oprogramowania a nie dorzucanie kolejnych procesorów
>>> pożerających prąd. I tyle.
>>>
>>
>> To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
>> Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.
>
> A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie być
> uznana? Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania Canvas? To
> niech się w końcu nauczy.
Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to do
czego wlasnie jest stworzony webGL? To nie jest podchwytliwe pytanie ;P
Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje konkurencyjne
rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne a zarazem
bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga. Chyba, ze to kastrowanie a'la
Apple: nie lubimy Flasha to go wywalimy i niech swiat sie do nas
dopasuje. Applowi to wychodzi, MS niekoniecznie czego przykladem moze
byc chocby zarzucenie prac nad Silverlight.
-
46. Data: 2012-04-26 00:46:43
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: Skrypëk <krypëk@pűbliçenëmy.pl>
atm <...@v...pl> wrote:
>>>>> Mam ta rozdzielczosc na ekranach 24" i jest ok. Z tym ze
>>>>> przesiadajac sie na chwile do laptopa z ta rozdzielczoscia od razu
>>>>> powoduje wrazenie: "czemu obraz tu jest taki ladny".
>>>>
>>>> Bo jest błyszcząca matryca i lepsze kolory :P
>>>
>>> Ok to moze tez, ale siatka pikseli juz robi sie dosc czytelna.
>>> Wlaczylem Clertype. W pewnym sensie jest lepiej, czuc juz jednak
>>> antialiasing na krawedziach czcionek.
>>
>> ClearType jeszcze można trochę regulować. Mnie najbardziej podoba się
>> ustawienie najciemniejsze/najgrubsze.
>>
>> (gdzie ty widzisz tę mityczną siatkę pikseli? Na monitorze 24'' ze
>> zdrowej odległości nie widać żadnej siatki).
>
> Pisalem tutaj o laptopie 15" 1200x900
To daje DPI zupełnie wystarczające. Czcionki bez antyaliasingu zawsze będą
kanciaste. Łaski nie robią. Tym bardziej na matrycach LCD, gdzie każdy
piksel jest wyraźny i nie zlewa się z sąsiednimi jak na CRT. A czcionki z
wygładzaniem zawsze będą wyglądały na czcionki z wygładzaniem, bo takie po
prostu są.
>>>>>>> i zastapilem go innym laptopem 15" ok. 1200x900.
>>>>>>> Pierwsze co uslyszalem od osoby, ktora siadla przy tym sprzecie
>>>>>>> to: "co to za dziwne kwadraciki na krawedziach... i wogole czemu
>>>>>>> ten obraz taki bylejaki"?
>>>>>>
>>>>>> Bo ci jakiś psychopata wyłączył ClearType.
>>>>>
>>>>> NIe wiem, to jest nowa instalka XP HE, jesli ktokolwiek wylaczyl
>>>>> to zapewne byl to jakis gosc ze Stanow.
>>>>
>>>> No XP ma domyślnie wyłączone wygładzanie fontów, więc nawet w
>>>> fullhd będzie wyglądał marnie. There's your problem. A nie
>>>> rozdzielczość.
>>>>>>>>>>> W przypadku update SGS2 do ICS tak naprawde niewiele sie
>>>>>>>>>>> zmienilo w systemie, z mojego punktu widzenia kilka niezbyt
>>>>>>>>>>> uzytecznych bajerow.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> A nie dorobił się w końcu wsparcia GPU*, dzięki czemu
>>>>>>>>>> interfejs chodzi w końcu płynnie i para nie idzie w gwizdek
>>>>>>>>>> na tych dualcorach? (* - co lepsze systemy już miały półtora
>>>>>>>>>> roku temu na słabszym sprzęcie).
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Hmmm, nie wiem, nie mam lagow w interface czy w przegladarce
>>>>>>>>> wiec Ci nie powiem. Zainstalowalem nawet na chwila nowa Opere,
>>>>>>>>> ktora obsluguje gpu. Nie zauwazylem roznicy w predkosci
>>>>>>>>> przewijania czy powiekszania.
>>>>>>>>
>>>>>>>> To włącz test z rybkami. :P
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Ehhh, no i Skrypek sobie pojezdzi ;P Ten test strasznie kulawo
>>>>>>> chodzi zarowno pod Opera jak i standardowa przegladarka. W tej
>>>>>>> drugiej bylo cos ok 23 fps a w Operze ok 6 fps.
>>>>>>
>>>>>> Jak również w Chrome beta tylko 8 fps, a miał być taki amejzing:
>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=lVjw7n_U37A
>>>>>> Ale najbardziej w tej reklamie podoba mnie się kryptoreklama MS
>>>>>> Arc Keyboard.
>>>>>>
>>>>>>> No ale nie dziwota, test pisany przez konkurencje ;]
>>>>>>
>>>>>> Dziwota, bo w teście Speed Reading już ma 60 fps. Ale to dobrze,
>>>>>> może za pare miesięcy dogonią IE9 :>
>>>>>
>>>>> Z tym gonieniem to tak nie do konca, nieco ponizej podalem link
>>>>> skad sie bierze taka wydajnosc w IE.
>>>>
>>>> Stąd, że jest porządną przeglądarką używającą GPU do renderowania
>>>> grafiki. A przytoczona tam riposta, że "trza było użyć 3D API do
>>>> renderowania tych płaskich rybek" to kompletny bullshit". Firefox
>>>> się nie ślaja z winy MS, tylko własnych błędów i niedoróbek:
>>>> http://robert.ocallahan.org/2011/03/investigating-pe
rformance-differences_11.html
>>>>
>>>>
>>>> Skończyły się czasy, kiedy to MS nie nadążał za standardami webowi.
>>>> Teraz konkurencja musi nadganiać.
>>>
>>> Temat WebGL jest dyskusyjny. Gdyby MS byl potega w kwestii
>>> bezpieczenstwa moze tez podszedlbym do tego standardu tak
>>> krytycznie. Tyle, ze ciezko traktowac w tym zakresie powaznie
>>> firme, ktora nie potrafi odpowiednio zabezpieczyc xboxowych kont
>>> uzytkownikow,
>>
>> A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś głupot
>> pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie stać.
>
> News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie
> interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis
> kontami rodzinnymi.
I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki albo
nie wydarzyło się.
>>> stracil na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych
>>> zabezpieczen, format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple tak
>>> zamkniety na wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym
>>> zakresie z tej
>>> technologii.
>>> http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
>>>
>>> Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz update.
>>
>> To jest najciekawsze z tego linka:
>> https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/pub
lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html
>
> Taaa, zachecajacy tekst ;]
Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen systemu, gdy
się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka to zajebista
technologia jest.
>>> Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak
>>> jakby producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich wyrobow a
>>> ktos postawilby w szranki samochod. Tu sie nie zmiesci, w korku
>>> przegrywa, utrzymanie nieporownywalnie drozsze, do garazu zmiesci
>>> sie tylko jeden itd. Podsumowujac: samochod jest do bani.
>>> Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych testow zaproponuj cos
>>> niezaleznego producenta.
>>
>> Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś
>> WebGL.
>
> Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i
> byc sensownie bezpieczne.
No właśnie widać, że się nie znasz, ale próbujesz uchodzić za mądrego
przepisując gimnazjalne pierdy z internetu. Wyłania się z tego obraz
typowego pogrobowca palma na androidzie: zdziadziały tatuś co gówno się zna
na czymkolwiek, ledwo udało mu się jako tako "ogarnąć" telefon z androidem
(po miesiącach czytania forów) i peceta na poziomie ECDL i myśli że
wszystkie rozumy zjadł i wielkim profesjonalistą jest.
Przecież ty pojęcia nie masz o czym trollujesz, ale z zapałem przepisujesz
co gimnazjaliści nawypisywali w internetach, gdy pasuje do twojego
wydajemisię.
>>>>>>> Daj cos od niezaleznego producenta.
>>>>>>> Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w
>>>>>>> googlu "v8 benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.
>>>>>>
>>>>>> A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?
>>>>>
>>>>> To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od
>>>>> niezaleznego producenta to zachecam do wrzucenia.
>>>>> Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej strony
>>>>> uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z drugiej
>>>>> chcesz zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem wczesniej - nie
>>>>> mam zadnych zastrzezen do www expirience.
>>>>
>>>> Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to cię
>>>> kieruję do testów w których może zauważysz, jak ważna jest
>>>> optymalizacja oprogramowania a nie dorzucanie kolejnych procesorów
>>>> pożerających prąd. I tyle.
>>>>
>>>
>>> To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
>>> Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.
>>
>> A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie być
>> uznana? Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania Canvas? To
>> niech się w końcu nauczy.
>
> Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to
> do czego wlasnie jest stworzony webGL?
IE to jest dobra przeglądarka internetowa a nie przeglądarka grafiki 3D.
Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać jakiejś hipsterskiej
przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi kiepsko wyświetlać strony
internetowe?
> To nie jest podchwytliwe
> pytanie ;P Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje
> konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne a
> zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga.
Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony internetowe
tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL. Jakbyś się nie prężył
i nie wytężał, to przeglądarka lepiej i szybciej renderująca HTML* będzie
lepszą przeglądarką internetową.
(* - zgodny ze standardami, co jeszcze niedawno było strasznym fetyszem
fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan dalszy, gdy IE w
obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję wyprzedzać)
-
47. Data: 2012-04-26 01:05:08
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: atm <...@v...pl>
>>>
>>> A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś głupot
>>> pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie stać.
>>
>> News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie
>> interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis
>> kontami rodzinnymi.
>
> I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
> Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki
> albo nie wydarzyło się.
>
Sam sobie poszukaj a jelenia szukaj gdzie indziej.
>>>> stracil na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych
>>>> zabezpieczen, format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple tak
>>>> zamkniety na wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym
>>>> zakresie z tej
>>>> technologii.
>>>> http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
>>>>
>>>>
>>>> Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz update.
>>>
>>> To jest najciekawsze z tego linka:
>>> https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/pub
lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html
>>>
>>
>> Taaa, zachecajacy tekst ;]
>
> Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen systemu,
> gdy się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka to zajebista
> technologia jest.
Co to znaczy "ponoc". Nie sprawdziles a opowiadzasz co to moze
spowodowac. Niezwykle rzetelne badanie.
>
>>>> Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak
>>>> jakby producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich wyrobow a
>>>> ktos postawilby w szranki samochod. Tu sie nie zmiesci, w korku
>>>> przegrywa, utrzymanie nieporownywalnie drozsze, do garazu zmiesci
>>>> sie tylko jeden itd. Podsumowujac: samochod jest do bani.
>>>> Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych testow zaproponuj cos
>>>> niezaleznego producenta.
>>>
>>> Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś
>>> WebGL.
>>
>> Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i
>> byc sensownie bezpieczne.
>
> No właśnie widać, że się nie znasz, ale próbujesz uchodzić za mądrego
> przepisując gimnazjalne pierdy z internetu. Wyłania się z tego obraz
> typowego pogrobowca palma na androidzie: zdziadziały tatuś co gówno się
> zna na czymkolwiek, ledwo udało mu się jako tako "ogarnąć" telefon z
> androidem (po miesiącach czytania forów) i peceta na poziomie ECDL i
> myśli że wszystkie rozumy zjadł i wielkim profesjonalistą jest.
> Przecież ty pojęcia nie masz o czym trollujesz, ale z zapałem
> przepisujesz co gimnazjaliści nawypisywali w internetach, gdy pasuje do
> twojego wydajemisię.
Widac, za canvas i webGL masz w jednym palcu. Swietnie.
>
>>>>>>>> Daj cos od niezaleznego producenta.
>>>>>>>> Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w
>>>>>>>> googlu "v8 benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.
>>>>>>>
>>>>>>> A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?
>>>>>>
>>>>>> To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od
>>>>>> niezaleznego producenta to zachecam do wrzucenia.
>>>>>> Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej strony
>>>>>> uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z drugiej
>>>>>> chcesz zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem wczesniej - nie
>>>>>> mam zadnych zastrzezen do www expirience.
>>>>>
>>>>> Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to cię
>>>>> kieruję do testów w których może zauważysz, jak ważna jest
>>>>> optymalizacja oprogramowania a nie dorzucanie kolejnych procesorów
>>>>> pożerających prąd. I tyle.
>>>>>
>>>>
>>>> To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
>>>> Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.
>>>
>>> A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie być
>>> uznana? Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania Canvas? To
>>> niech się w końcu nauczy.
>>
>> Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to
>> do czego wlasnie jest stworzony webGL?
>
> IE to jest dobra przeglądarka internetowa a nie przeglądarka grafiki 3D.
>
> Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać jakiejś hipsterskiej
> przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi kiepsko wyświetlać strony
> internetowe?
Tak, wiem jesli Skrypkowi sie nie przyda to dlaczego ktokolwiek inny
mialby z tego korzystac? Gdyby Skrypek nie uzywal jpgow na stronach w
html to rowniez bylaby to zbyteczna obciazajaca bzdura. Bylo to juz
przerabiane wczesniej odnosnie tego co robisz a czego nie robisz w
telefonie z WP. Nie chce mi sie do tego wracac.
Czy masz jakakolwiek z zycia wzieta strone, ktora realnie uzywa canvas
powodujac zamulenie w innych przegladarkach stosujacych w tym momencie
webGL? Jesli nie to te rybki mozna sobie w buty wsadzic.
>
>> To nie jest podchwytliwe
>> pytanie ;P Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje
>> konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne a
>> zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga.
>
> Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony
> internetowe tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL.
A co ma html do webGL. Czy wg Ciebie webGL to alternatywa html?
> Jakbyś się nie prężył i nie wytężał, to przeglądarka lepiej i szybciej
> renderująca HTML* będzie lepszą przeglądarką internetową.
>
> (* - zgodny ze standardami, co jeszcze niedawno było strasznym fetyszem
> fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan dalszy, gdy IE
> w obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję wyprzedzać)
>
Powtarzam, daj stosowane w praktyce przyklady gdzie jest stosowany
canvas, a ktory to powoduje problemy w innych przegladarkach.
"Fotki albo nie wydarzyło się."
W przeciwnym wypadku bedzie to tylko syntetyczny benchmark majacy sie
nijak do rzeczywistosci.
-
48. Data: 2012-04-26 01:16:39
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: atm <...@v...pl>
> I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
> Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki
> albo nie wydarzyło się.
>
google > wlamanie xbox konto
-
49. Data: 2012-04-26 01:24:51
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: Skrypëk <krypëk@pűbliçenëmy.pl>
atm <...@v...pl> wrote:
>> I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
>> Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać.
>> Fotki albo nie wydarzyło się.
>>
> google > wlamanie xbox konto
No i co tam ciekawego wyguglałeś i nie zrozumiałeś?
-
50. Data: 2012-04-26 01:36:52
Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Od: Skrypëk <krypëk@pűbliçenëmy.pl>
atm <...@v...pl> wrote:
>>>> A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś
>>>> głupot pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie
>>>> stać.
>>>
>>> News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie
>>> interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis
>>> kontami rodzinnymi.
>>
>> I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
>> Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać.
>> Fotki albo nie wydarzyło się.
>>
>
> Sam sobie poszukaj a jelenia szukaj gdzie indziej.
Dlaczego ja mam se szukać? Ja mam szukać potwierdzeń twoich durnych tez?
Bądź choć raz przydatny i opowiedz w jakiżto sposób ktoś może się włamać na
moje konto. I dlaczego ten sposób jest specyficzny dla tej usługi.
>>>>> stracil na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych
>>>>> zabezpieczen, format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple
>>>>> tak zamkniety na wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym
>>>>> zakresie z tej
>>>>> technologii.
>>>>> http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
>>>>>
>>>>>
>>>>> Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz
>>>>> update.
>>>>
>>>> To jest najciekawsze z tego linka:
>>>> https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/pub
lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html
>>>>
>>>
>>> Taaa, zachecajacy tekst ;]
>>
>> Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen
>> systemu, gdy się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka
>> to zajebista technologia jest.
>
> Co to znaczy "ponoc". Nie sprawdziles a opowiadzasz co to moze
> spowodowac. Niezwykle rzetelne badanie.
"Ponoć" to znaczy że nie mam ochoty instalować jakiejś kiepskiej
przeglądarki internetowej tylko po to, by sprawdzić czy zawiesi mi ona
komputer, gdy nawet fanatyczni użytkownicy tych kiepskich przeglądarek
potwierdzają, że wiesza.
>>>>> Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak
>>>>> jakby producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich wyrobow
>>>>> a ktos postawilby w szranki samochod. Tu sie nie zmiesci, w korku
>>>>> przegrywa, utrzymanie nieporownywalnie drozsze, do garazu zmiesci
>>>>> sie tylko jeden itd. Podsumowujac: samochod jest do bani.
>>>>> Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych testow zaproponuj cos
>>>>> niezaleznego producenta.
>>>>
>>>> Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś
>>>> WebGL.
>>>
>>> Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i
>>> byc sensownie bezpieczne.
>>
>> No właśnie widać, że się nie znasz, ale próbujesz uchodzić za mądrego
>> przepisując gimnazjalne pierdy z internetu. Wyłania się z tego obraz
>> typowego pogrobowca palma na androidzie: zdziadziały tatuś co gówno
>> się zna na czymkolwiek, ledwo udało mu się jako tako "ogarnąć"
>> telefon z androidem (po miesiącach czytania forów) i peceta na
>> poziomie ECDL i myśli że wszystkie rozumy zjadł i wielkim
>> profesjonalistą jest. Przecież ty pojęcia nie masz o czym
>> trollujesz, ale z zapałem przepisujesz co gimnazjaliści nawypisywali
>> w internetach, gdy pasuje do twojego wydajemisię.
>
> Widac, za canvas i webGL masz w jednym palcu. Swietnie.
Nie. W odrębnych palcach. To są inne zastosowania.
>>>>>>>>> Daj cos od niezaleznego producenta.
>>>>>>>>> Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w
>>>>>>>>> googlu "v8 benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.
>>>>>>>>
>>>>>>>> A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?
>>>>>>>
>>>>>>> To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od
>>>>>>> niezaleznego producenta to zachecam do wrzucenia.
>>>>>>> Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej
>>>>>>> strony uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z
>>>>>>> drugiej chcesz zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem
>>>>>>> wczesniej - nie mam zadnych zastrzezen do www expirience.
>>>>>>
>>>>>> Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to cię
>>>>>> kieruję do testów w których może zauważysz, jak ważna jest
>>>>>> optymalizacja oprogramowania a nie dorzucanie kolejnych
>>>>>> procesorów pożerających prąd. I tyle.
>>>>>>
>>>>>
>>>>> To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
>>>>> Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.
>>>>
>>>> A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie być
>>>> uznana? Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania Canvas?
>>>> To niech się w końcu nauczy.
>>>
>>> Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to
>>> do czego wlasnie jest stworzony webGL?
>>
>> IE to jest dobra przeglądarka internetowa a nie przeglądarka grafiki
>> 3D. Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać jakiejś
>> hipsterskiej przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi kiepsko
>> wyświetlać strony internetowe?
>
> Tak, wiem jesli Skrypkowi sie nie przyda to dlaczego ktokolwiek inny
> mialby z tego korzystac? Gdyby Skrypek nie uzywal jpgow na stronach w
> html to rowniez bylaby to zbyteczna obciazajaca bzdura. Bylo to juz
> przerabiane wczesniej odnosnie tego co robisz a czego nie robisz w
> telefonie z WP. Nie chce mi sie do tego wracac.
> Czy masz jakakolwiek z zycia wzieta strone, ktora realnie uzywa canvas
> powodujac zamulenie w innych przegladarkach stosujacych w tym momencie
> webGL? Jesli nie to te rybki mozna sobie w buty wsadzic.
Ale co ty w ogóle bredzisz? Żadne zastosowanie WebGL w jakiejkolwiek
przeglądarce nie usprawiedliwa kiepskiej obsługi HTML, w tym canvas.
Jakkolwiek byś tego nie próbował spinować.
>>> To nie jest podchwytliwe
>>> pytanie ;P Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje
>>> konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne
>>> a zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga.
>>
>> Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony
>> internetowe tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL.
>
> A co ma html do webGL. Czy wg Ciebie webGL to alternatywa html?
Wg mnie to zupełnie inny temat. Ja się ciebie pytam, dlaczego temat
zmieniasz.
>> Jakbyś się nie prężył i nie wytężał, to przeglądarka lepiej i
>> szybciej renderująca HTML* będzie lepszą przeglądarką internetową.
>>
>> (* - zgodny ze standardami, co jeszcze niedawno było strasznym
>> fetyszem fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan
>> dalszy, gdy IE w obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję
>> wyprzedzać)
>
> Powtarzam, daj stosowane w praktyce przyklady gdzie jest stosowany
> canvas, a ktory to powoduje problemy w innych przegladarkach.
> "Fotki albo nie wydarzyło się."
> W przeciwnym wypadku bedzie to tylko syntetyczny benchmark majacy sie
> nijak do rzeczywistosci.
Canvas to zwykły HTML. Dlaczego miałby nie być stosowany w stronach
internetowych i przeglądarkach?