  • 41. Data: 2012-04-24 11:32:21
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 24 Apr 2012 09:15:49 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Zerknij na mój pierwszy post - pisałem o dzieciach. ;-)

    Zauwazylem. Za to kontekst z kilku postow wczesniej sugerowal jednak
    osoby dorosle. Wlasnie dlatego zwrocilem uwage, ze to dobre dla
    dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 42. Data: 2012-04-24 12:10:11
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-24, o godz. 09:32:21
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

    > Zauwazylem. Za to kontekst z kilku postow wczesniej sugerowal jednak
    > osoby dorosle. Wlasnie dlatego zwrocilem uwage, ze to dobre dla
    > dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)

    Raczej dla 2-3 latka bo 10 to już też za późno. Mój pierwszy post by
    odpowiedzią na generalizowanie typu "Wytężanie wzroku szkodzi oczom i
    prowadzi do chorób". Bo nie zawsze szkodzi i nie zawsze prowadzi do
    chorób a czasami jest używane jako metoda leczenia. Dzięki tej metodzie
    nie muszę obecnie nosić okularów choć po raz pierwszy na nosie miałem
    je nie skończywszy dwóch lat. A było to jeszcze za Gomółki. Choć
    ostatnio okulista na okresowej kontroli powiedział mi że za kilka
    lat pewnie przyjdę po szkła korekcyjne do czytania ;-)

    Zdrówko

  • 43. Data: 2012-04-24 14:57:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Raczej dla 2-3 latka bo 10 to już też za późno. Mój pierwszy post by
    > odpowiedzią na generalizowanie typu "Wytężanie wzroku szkodzi oczom i
    > prowadzi do chorób".

    Czy 2-3 latki pracują przy komputerze i korzystają z telefonów komórkowych?

    > Bo nie zawsze szkodzi i nie zawsze prowadzi do
    > chorób a czasami jest używane jako metoda leczenia.

    To źle świadczy o tobie, że nie zrozumiałeś kontekstu, jakim jest nieustanne
    przeciążanie tych samych mięśni w tej samej pozycji. To nie ma nic wspólnego
    z ćwiczeniami i twoim leniwym okiem w dzieciństwie.

> [...]
    > że za kilka
    > lat pewnie przyjdę po szkła korekcyjne do czytania ;-)

    Cool story, bro. Ale zupełnie nie na temat ani grupy ani dyskusji.

    Czy jak napiszę, że ciągłe zginanie nadgarstka prowadzi do uszkodzenia
    nerwów, to zaczniesz pyskować że nie zawsze, bo jak byłeś mały to
    ćwiczeniami leczyłeś skoliozę?

  • 44. Data: 2012-04-24 17:30:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 24 Apr 2012 12:10:11 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Raczej dla 2-3 latka bo 10 to już też za późno.

    Na gimnastykę może tak, ale dużo się jeszcze daje zrobić.

> [...]
    > prowadzi do chorób". Bo nie zawsze szkodzi i nie zawsze prowadzi do
    > chorób a czasami jest używane jako metoda leczenia.

    Generalnie chyba jest tak, ze dopoki w miare regularnie przeostrzasz, to
    jest ok. Szkodliwe jest takie ciągłe udawanie skanera ;) tj patrzenie na
    papier, monitor, telefon z 20cm czy blizej.

    pozdrawiam,

  • 45. Data: 2012-04-24 17:54:17
    Od: atm <...@v...pl>

    > ClearType jeszcze można trochę regulować. Mnie najbardziej podoba się
    > ustawienie najciemniejsze/najgrubsze.
    >
    > (gdzie ty widzisz tę mityczną siatkę pikseli? Na monitorze 24'' ze
    > zdrowej odległości nie widać żadnej siatki).

    Pisalem tutaj o laptopie 15" 1200x900

    > A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś głupot
    > pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie stać.

    News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie
    interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis kontami
    rodzinnymi.

    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html

    > To jest najciekawsze z tego linka:
    > https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/pub
    lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html

    Taaa, zachecajacy tekst ;]

    > Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś WebGL.

    Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i byc
    sensownie bezpieczne. Poza tym czy html w jakis sposob wyklucza webGL?
    Wydaje mi sie, ze to po prostu standard obslugujacy grafike 3D.

    > A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie być
    > uznana? Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania Canvas? To
    > niech się w końcu nauczy.

    Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to do
    czego wlasnie jest stworzony webGL? To nie jest podchwytliwe pytanie ;P
    Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje konkurencyjne
    rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne a zarazem
    bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga. Chyba, ze to kastrowanie a'la
    Apple: nie lubimy Flasha to go wywalimy i niech swiat sie do nas
    dopasuje. Applowi to wychodzi, MS niekoniecznie czego przykladem moze
    byc chocby zarzucenie prac nad Silverlight.

  • 46. Data: 2012-04-26 00:46:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Pisalem tutaj o laptopie 15" 1200x900

    To daje DPI zupełnie wystarczające. Czcionki bez antyaliasingu zawsze będą
    kanciaste. Łaski nie robią. Tym bardziej na matrycach LCD, gdzie każdy
    piksel jest wyraźny i nie zlewa się z sąsiednimi jak na CRT. A czcionki z
    wygładzaniem zawsze będą wyglądały na czcionki z wygładzaniem, bo takie po
    prostu są.

    > News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie
    > interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis
    > kontami rodzinnymi.

    I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
    Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki albo
    nie wydarzyło się.

    >>> http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html

    lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html

    > Taaa, zachecajacy tekst ;]

    Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen systemu, gdy
    się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka to zajebista
    technologia jest.

    > Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i
    > byc sensownie bezpieczne.

    No właśnie widać, że się nie znasz, ale próbujesz uchodzić za mądrego
    przepisując gimnazjalne pierdy z internetu. Wyłania się z tego obraz
    typowego pogrobowca palma na androidzie: zdziadziały tatuś co gówno się zna
    na czymkolwiek, ledwo udało mu się jako tako "ogarnąć" telefon z androidem
    (po miesiącach czytania forów) i peceta na poziomie ECDL i myśli że
    wszystkie rozumy zjadł i wielkim profesjonalistą jest.
    Przecież ty pojęcia nie masz o czym trollujesz, ale z zapałem przepisujesz
    co gimnazjaliści nawypisywali w internetach, gdy pasuje do twojego
    wydajemisię.

    > Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to
    > do czego wlasnie jest stworzony webGL?

    IE to jest dobra przeglądarka internetowa a nie przeglądarka grafiki 3D.

    Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać jakiejś hipsterskiej
    przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi kiepsko wyświetlać strony
    internetowe?

    > To nie jest podchwytliwe
    > pytanie ;P Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje
    > konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne a
    > zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga.

    Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony internetowe
    tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL. Jakbyś się nie prężył
    i nie wytężał, to przeglądarka lepiej i szybciej renderująca HTML* będzie
    lepszą przeglądarką internetową.

    (* - zgodny ze standardami, co jeszcze niedawno było strasznym fetyszem
    fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan dalszy, gdy IE w
    obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję wyprzedzać)

  • 47. Data: 2012-04-26 01:05:08
    Od: atm <...@v...pl>

    > I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
    > Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki
    > albo nie wydarzyło się.

    Sam sobie poszukaj a jelenia szukaj gdzie indziej.

> [...]
    >
    > Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen systemu,
    > gdy się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka to zajebista

    Co to znaczy "ponoc". Nie sprawdziles a opowiadzasz co to moze
    spowodowac. Niezwykle rzetelne badanie.

> [...]
    > Przecież ty pojęcia nie masz o czym trollujesz, ale z zapałem
    > przepisujesz co gimnazjaliści nawypisywali w internetach, gdy pasuje do

    Widac, za canvas i webGL masz w jednym palcu. Swietnie.

> [...]
    >
    > Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać jakiejś hipsterskiej
    > przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi kiepsko wyświetlać strony

    Tak, wiem jesli Skrypkowi sie nie przyda to dlaczego ktokolwiek inny
    mialby z tego korzystac? Gdyby Skrypek nie uzywal jpgow na stronach w
    html to rowniez bylaby to zbyteczna obciazajaca bzdura. Bylo to juz
    przerabiane wczesniej odnosnie tego co robisz a czego nie robisz w
    telefonie z WP. Nie chce mi sie do tego wracac.
    Czy masz jakakolwiek z zycia wzieta strone, ktora realnie uzywa canvas
    powodujac zamulenie w innych przegladarkach stosujacych w tym momencie
    webGL? Jesli nie to te rybki mozna sobie w buty wsadzic.

    > Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony
    > internetowe tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL.

    A co ma html do webGL. Czy wg Ciebie webGL to alternatywa html?

> [...]
    > fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan dalszy, gdy IE
    > w obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję wyprzedzać)

    Powtarzam, daj stosowane w praktyce przyklady gdzie jest stosowany
    canvas, a ktory to powoduje problemy w innych przegladarkach.
    "Fotki albo nie wydarzyło się."
    W przeciwnym wypadku bedzie to tylko syntetyczny benchmark majacy sie
    nijak do rzeczywistosci.

  • 48. Data: 2012-04-26 01:16:39
    Od: atm <...@v...pl>

    > I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
    > Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki
    > albo nie wydarzyło się.

    google > wlamanie xbox konto

  • 49. Data: 2012-04-26 01:24:51
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > google > wlamanie xbox konto

    No i co tam ciekawego wyguglałeś i nie zrozumiałeś?

  • 50. Data: 2012-04-26 01:36:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Sam sobie poszukaj a jelenia szukaj gdzie indziej.

    Dlaczego ja mam se szukać? Ja mam szukać potwierdzeń twoich durnych tez?
    Bądź choć raz przydatny i opowiedz w jakiżto sposób ktoś może się włamać na
    moje konto. I dlaczego ten sposób jest specyficzny dla tej usługi.

    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html

    lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html

    > Co to znaczy "ponoc". Nie sprawdziles a opowiadzasz co to moze
    > spowodowac. Niezwykle rzetelne badanie.

    "Ponoć" to znaczy że nie mam ochoty instalować jakiejś kiepskiej
    przeglądarki internetowej tylko po to, by sprawdzić czy zawiesi mi ona
    komputer, gdy nawet fanatyczni użytkownicy tych kiepskich przeglądarek
    potwierdzają, że wiesza.

    > Widac, za canvas i webGL masz w jednym palcu. Swietnie.

    Nie. W odrębnych palcach. To są inne zastosowania.

> [...]
    > powodujac zamulenie w innych przegladarkach stosujacych w tym momencie
    > webGL? Jesli nie to te rybki mozna sobie w buty wsadzic.

    Ale co ty w ogóle bredzisz? Żadne zastosowanie WebGL w jakiejkolwiek
    przeglądarce nie usprawiedliwa kiepskiej obsługi HTML, w tym canvas.
    Jakkolwiek byś tego nie próbował spinować.

    > A co ma html do webGL. Czy wg Ciebie webGL to alternatywa html?

    Wg mnie to zupełnie inny temat. Ja się ciebie pytam, dlaczego temat
    zmieniasz.

> [...]
    > "Fotki albo nie wydarzyło się."
    > W przeciwnym wypadku bedzie to tylko syntetyczny benchmark majacy sie

    Canvas to zwykły HTML. Dlaczego miałby nie być stosowany w stronach
    internetowych i przeglądarkach?