    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <jn316t$cf7$1@node2.news.atman.pl>
    <4f959980$0$9061$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <jn6ibb$qa2$1@node2.news.atman.pl>
    <4f987f05$0$17921$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb.com>
    <jn9vv8$o6c$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Date: Thu, 26 Apr 2012 01:36:52 +0200

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Sam sobie poszukaj a jelenia szukaj gdzie indziej.

    Dlaczego ja mam se szukać? Ja mam szukać potwierdzeń twoich durnych tez?
    Bądź choć raz przydatny i opowiedz w jakiżto sposób ktoś może się włamać na
    moje konto. I dlaczego ten sposób jest specyficzny dla tej usługi.

    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html

    lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html

    > Co to znaczy "ponoc". Nie sprawdziles a opowiadzasz co to moze
    > spowodowac. Niezwykle rzetelne badanie.

    "Ponoć" to znaczy że nie mam ochoty instalować jakiejś kiepskiej
    przeglądarki internetowej tylko po to, by sprawdzić czy zawiesi mi ona
    komputer, gdy nawet fanatyczni użytkownicy tych kiepskich przeglądarek
    potwierdzają, że wiesza.

    > Widac, za canvas i webGL masz w jednym palcu. Swietnie.

    Nie. W odrębnych palcach. To są inne zastosowania.

    > Tak, wiem jesli Skrypkowi sie nie przyda to dlaczego ktokolwiek inny
    > mialby z tego korzystac? Gdyby Skrypek nie uzywal jpgow na stronach w
    > html to rowniez bylaby to zbyteczna obciazajaca bzdura. Bylo to juz
    > przerabiane wczesniej odnosnie tego co robisz a czego nie robisz w
    > telefonie z WP. Nie chce mi sie do tego wracac.
    > Czy masz jakakolwiek z zycia wzieta strone, ktora realnie uzywa canvas
    > powodujac zamulenie w innych przegladarkach stosujacych w tym momencie
    > webGL? Jesli nie to te rybki mozna sobie w buty wsadzic.

    Ale co ty w ogóle bredzisz? Żadne zastosowanie WebGL w jakiejkolwiek
    przeglądarce nie usprawiedliwa kiepskiej obsługi HTML, w tym canvas.
    Jakkolwiek byś tego nie próbował spinować.

    > A co ma html do webGL. Czy wg Ciebie webGL to alternatywa html?

    Wg mnie to zupełnie inny temat. Ja się ciebie pytam, dlaczego temat
    zmieniasz.

    > Powtarzam, daj stosowane w praktyce przyklady gdzie jest stosowany
    > canvas, a ktory to powoduje problemy w innych przegladarkach.
    > "Fotki albo nie wydarzyło się."
    > W przeciwnym wypadku bedzie to tylko syntetyczny benchmark majacy sie
    > nijak do rzeczywistosci.

    Canvas to zwykły HTML. Dlaczego miałby nie być stosowany w stronach
    internetowych i przeglądarkach?