  • 31. Data: 2012-04-23 15:13:10
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Gdybys tego bezposrednio nie polaczyl z rozdzielczoscia byloby jasne.

    Ale to jest bezpośrednio połączone i twoje chciejstwo tego nie zmieni.

  • 32. Data: 2012-04-23 15:16:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-23 15:13, Skrypëk wrote:

    > Ale to jest bezpośrednio połączone i twoje chciejstwo tego nie zmieni.

    Hmmm, nie mam z tym problemu. Niezaleznie czy mam 1920x1200 na 17" czy
    na 24" wielkosc fontow i innych elementow interfejsu dopasowuje do
    swoich potrzeb. Bill przewidzial moje chciejstwo ;]

  • 33. Data: 2012-04-23 15:18:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Hmmm, nie mam z tym problemu. Niezaleznie czy mam 1920x1200 na 17" czy
    > na 24" wielkosc fontow i innych elementow interfejsu dopasowuje do
    > swoich potrzeb.

    Już nie opowiadaj, bo ja dobrze wiem ja to jego przeskalowanie wygląda. W
    praktyce tylko fontów i w dodatku nie wszystkich, bo się nie słuchają. Taki
    rozkraczony interfejs jest jeszcze bardziej męczący.

  • 34. Data: 2012-04-23 15:51:10
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-23, o godz. 15:11:43
    Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał(a):

    > Okurcze blade. A mi okulista na krótkowzroczność przepisał okulary
    > zamiast kazać jeszcze bardziej wzrok wytężać. Co za nieudoczny
    > konował, pewnie w zmowie z optykami.

    Nie - poszedł po najmniejszej linii oporu. Czyli zamiast leczyć wadę
    postanowił ją korygować. Pecha masz po prostu - teraz już jesteś na to
    za stary i pozostaje metoda operacyjna.

    Zdrówko

  • 35. Data: 2012-04-23 15:55:45
    Od: atm <...@v...pl>

    > Już nie opowiadaj, bo ja dobrze wiem ja to jego przeskalowanie wygląda.
    > W praktyce tylko fontów i w dodatku nie wszystkich, bo się nie słuchają.
    > Taki rozkraczony interfejs jest jeszcze bardziej męczący.

    Pracuje w dostosowanej rozdz 1920x1200 od kilku lat i bardzo sobie to
    chwale. Jest to oczywiscie natywna rozdzielczosc monitora oraz taka sama
    obslugiwana przez karte. Zero zmeczenia wzroku nawet po dluzszych
    maratonach.

  • 36. Data: 2012-04-23 16:00:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-23 14:58, Maseł wrote:

> [...]
    > zoltych nie wspomne), Do tego soczewka z materialu niejednorodnego, i
    > dziwacznej i nieciaglej geometrii (astygmatyzmy i jakiestam) ze
    > zmetnieniami, ktorych zaden algorytm mapowania kiepskich pikseli nie
    > obejmuje, bo one sie caly czas przemieszczaja...
    >
    > Biedny procesor ktory probuje to pozniej poskladac do kupy, zeby ten
    > obraz jako tako wygladal ma tyle roboty, ze nic dziwnego, ze czasami nie
    > wyrabia. A do tego i zaimplementowane w nim algorytmy pozostawiaja wiele
    > do zyczenia. Poszukaj w internecie pod haslem "zludzenia optyczne"...

    Nie wiem jak Ty ale ja jestem bardzo zadowolony z efektu koncowego :]

  • 37. Data: 2012-04-23 16:31:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Nie - poszedł po najmniejszej linii oporu. Czyli zamiast leczyć wadę
    > postanowił ją korygować. Pecha masz po prostu - teraz już jesteś na to
    > za stary i pozostaje metoda operacyjna.

    A w jakis sposób miał mnie doktór wyleczyć z krótkowzroczności? Czarami?
    Chodziłem bez okularów przez całe życie i jakoś mnie to na krótkowzroczność
    nie pomogło a wkońcu zaczęło po prostu już męczyć i się pogarszać.

    Ty nie odróżniasz leczenia zeza lub leniwego oka u elastycznego jeszcze
    dziecka od niszczenia wzroku przez przemęczanie oczu?

  • 38. Data: 2012-04-23 20:02:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Ten argument mozna uzyc w stosunku do kazdego systemu, ba kazdego
    > przedmiotu - zawsze jest cos co mozna ulepszyc.
    > Chyba, ze potrafisz wskazac system, ktory jest skonczonym absolutem?
    > ;]

    > Ok to moze tez, ale siatka pikseli juz robi sie dosc czytelna.
    > Wlaczylem Clertype. W pewnym sensie jest lepiej, czuc juz jednak
    > antialiasing na krawedziach czcionek.

    ClearType jeszcze można trochę regulować. Mnie najbardziej podoba się
    ustawienie najciemniejsze/najgrubsze.

    (gdzie ty widzisz tę mityczną siatkę pikseli? Na monitorze 24'' ze zdrowej
    odległości nie widać żadnej siatki).

    rformance-differences_11.html

    > Temat WebGL jest dyskusyjny. Gdyby MS byl potega w kwestii
    > bezpieczenstwa moze tez podszedlbym do tego standardu tak krytycznie.
    > Tyle, ze ciezko traktowac w tym zakresie powaznie firme, ktora nie
    > potrafi odpowiednio zabezpieczyc xboxowych kont uzytkownikow,

    A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś głupot
    pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie stać.

    > stracil na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych
    > zabezpieczen, format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple tak
    > zamkniety na wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym zakresie z
    > tej
    > technologii.
    > http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
    > Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz update.

    To jest najciekawsze z tego linka:
    https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/pub
    lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html

    > Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak jakby
    > producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich wyrobow a ktos
    > postawilby w szranki samochod. Tu sie nie zmiesci, w korku przegrywa,
    > utrzymanie nieporownywalnie drozsze, do garazu zmiesci sie tylko jeden
    > itd. Podsumowujac: samochod jest do bani.
    > Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych testow zaproponuj cos
    > niezaleznego producenta.

    Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś WebGL.

    > To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
    > Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.

    A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie być uznana?
    Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania Canvas? To niech się w
    końcu nauczy.

  • 39. Data: 2012-04-24 08:22:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 23 Apr 2012 15:51:10 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Nie - poszedł po najmniejszej linii oporu. Czyli zamiast leczyć wadę
    > postanowił ją korygować. Pecha masz po prostu - teraz już jesteś na to
    > za stary i pozostaje metoda operacyjna.

    No wlasnie, numery ktore mozna robic z czlowiekiem ktory się dopiero
    rozwija nie przejda z modelem co ma 30+ lat.

    I chyba nie masz racji, moi okulisci uwazaja, ze jesli wciaz patrze
    blisko, to miesnie akomodacyjne ulegaja przykurczowi i jest potem
    czasowy problem z widzeniem dalej. Mowie z autopsji, czyli o zakresie
    wiekowym 30-40lat.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 40. Data: 2012-04-24 09:15:49
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-24, o godz. 06:22:39
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > blisko, to miesnie akomodacyjne ulegaja przykurczowi i jest potem
    > czasowy problem z widzeniem dalej. Mowie z autopsji, czyli o zakresie

    Zerknij na mój pierwszy post - pisałem o dzieciach. ;-)

    Zdrówko