  • 1. Data: 2009-10-05 07:31:37
    Temat: SERWIS SONY ERICSSON - ktory najlepszy
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    SERWIS SONY ERICSSON - ktory najlepszy.

    Musze oddac telefon do naprawy, moze ktos z grupy zna i moze mi polecic serwis.
    Z tego co wiem w Warszawie sa 3-4 serwisy autoryzowane. Ja bylem w jednym i nie
    polecam go na
    Broniewskiego.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-10-05 07:35:21
    Temat: Re: SERWIS SONY ERICSSON - ktory najlepszy
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Zapomnialem dodac, ze serwisy w Warszawie.

  • 3. Data: 2009-10-05 10:17:04
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    nie zapomniałeś

  • 4. Data: 2009-10-05 10:27:07
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof napisał:
> [...]
    > Z tego co wiem w Warszawie sa 3-4 serwisy autoryzowane. Ja bylem w jednym i nie

    Gorąco polecam Regenersis (dawna nazwa crc-polska) punkt mają w
    Jankach, ul. Falencka 1b 05-090 Raszyn
    Telefon +48 22 703 41 13

    Naprawy wykonują w ciągu godziny, wiec można oddać telefon, skoczyć na
    zakupy i wracając odebrać naprawiony.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 5. Data: 2009-10-05 16:24:39
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Bart wrote:
    > Gorąco polecam Regenersis (dawna nazwa crc-polska) punkt mają w
    > Jankach, ul. Falencka 1b 05-090 Raszyn Telefon +48 22 703 41 13

    Oczywiście po uprzednim zapoznaniu się z tysiącami innych,
    niezadowolonych klientów :)

    > Naprawy wykonują w ciągu godziny, wiec można oddać telefon, skoczyć na
    > zakupy i wracając odebrać naprawiony.

    No centrum handlowe (dla ukojenia nerwów i nadmiaru gotówki uwierającej
    w portfel/konta/kartę) to bardzo przydatna rzecz obok CRC :)

    Jakub

  • 6. Data: 2009-10-05 18:49:24
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Jakub Danecki napisał:

    > Oczywiście po uprzednim zapoznaniu się z tysiącami innych,
    > niezadowolonych klientów :)

    Wybacz,ale byłem u nich już 3 razy i za każdym razem było OK. Raz w
    K700i wymieniałem soft, bo była wersja której nie dało się zaktualizować
    samemu SEUSm, potem wymienili mi na nowy egz P910i po tym jak uwaliłem
    GDFS tak,ze sami nie potrafli naprawić,a ostatnio dostałem nowy zestaw
    słuchawkowy do K750 po tym jak gdzieś się coś ukruszyło...

  • 7. Data: 2009-10-05 20:52:26
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > Wybacz,ale byłem u nich już 3 razy i za każdym razem było OK.

    Szczęściarz :-)
    Mój C702 wg serwisu jest zgodny ze specyfikacją producenta, chociaż ma
    oryginalnie sp..ą obudowę i błędy w sofcie. I tak ma być. No to ja już temu
    producentowi dziękuję.

    pozdrawiam
    Mariusz