    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: SDi - czy juz skonczyli??
    Date: Tue, 18 Mar 2003 13:49:13 +0000 (UTC)

    "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> wrote in news:b56mmi$eed$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    > nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    > mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.

    Swoja droga - ciekawe ile bedzie kosztowac (i czy mozliwa bedzie w okresie trwania
    umowy) migracja z Neostrady oraz czy beda to realizowac na tym samym sprzecie...
    (ADSLowym przeciez !). Milo jest miec pol megabita, ale obawiam sie, ze wiekszosc
    posiadaczy Neostrady (w tym ja) nie potrzebuje az tyle i z checia by sie zamienilo
    :-)
    Obawiam sie, ze trzeba bedzie poczekac do konca umowy i dopiero wtedy zaplacic pelna
    kwote za instalacje (lub wynegocjowac bezplatna). No ale zobaczymy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.