  • Data: 2003-03-18 17:49:21
    Temat: Re: SDi - czy juz skonczyli??
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    PriSM napisał:

    : > Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    : > nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    : > mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.
    :
    : skad takie informacje? mozna jakis link?

    Plotki. Owszem, TPSA robi "wywiad środowiskowy" i podobno zainteresowanie
    jest spore, ale z tego co słyszałem (ale oczywiście mogę się mylić) nie
    ma jeszcze ani cennika, ani daty od kiedy usługa będzie dostępna.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... 'Cause I just can't believe the way you kiss