  • 1. Data: 2002-07-20 18:23:16
    Temat: SDI -> DSL
    Od: Bartlomiej Krajewski <b...@k...SPAM.org>

    Przechodził ktoś już z SDI na InternetDSL? Wszystko wskazuje na to, że
    czeka mnie to w najbliższej przyszłości. Z tego, co mówił pan z BOK TPSA
    cena za zmianę SDI na DSL wynosi 1zł (jeden złoty). Chodzi o to, że nie
    był on tego na 100% pewien. :-)
    Ktoś za cenę na 100% (a nawet na 200%)?

    --
    Bartłomiej Krajewski / b...@k...org
    Listening to NOFX - San Francisco Fat

  • 2. Data: 2002-07-20 19:20:28
    Temat: Re: SDI -> DSL
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <ah9o95$j8$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Bartlomiej Krajewski napisał(a):

> [...]
    > czeka mnie to w najbliższej przyszłości. Z tego, co mówił pan z BOK TPSA
    > cena za zmianę SDI na DSL wynosi 1zł (jeden złoty). Chodzi o to, że nie

    Promocja za 1 zł dotyczy neostrady a nie sdi !

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 3. Data: 2002-07-22 10:44:36
    Od: Bartlomiej Krajewski <b...@k...SPAM.org>

    Tomasz Paszkowski pisze:

    > W artykule <ah9o95$j8$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Bartlomiej Krajewski

    > Promocja za 1 zł dotyczy neostrady a nie sdi !

    Ale ten pan z BOKu, po konsultacji z drugim panem z BOKu, stwierdził, że
    SDI to także dotyczy. Ale pewien na 100% nie był. :-)

    --
    Bartłomiej Krajewski / b...@k...org / b...@w...com
    Listening to Me First and the Gimme Gimmes - Country roads

  • 4. Data: 2002-07-22 17:38:55
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <n...@d...kgb.com.ua> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.ajjc58.2le7.ns88@genesis.korbank.pl...
    > W artykule <ah9o95$j8$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Bartlomiej Krajewski

    > Promocja za 1 zł dotyczy neostrady a nie sdi !

    Tak mi się zdaje, że w cennikach masz 149 zł netto za przejście z SDI na
    Neostradę PLUS (http://www.tpsa.pl/biznes/promocja_dsl/). Natomiast za 1 zł
    można przejść ze starej Neostrady (a nie Neo Plus) na Dostęp DSL
    (http://www.tpsa.pl/biznes/promocja_dsl/).

    MK

    IPNg://3ffe:8010:88::2 ===