  • 1. Data: 2002-07-17 15:51:34
    Temat: NEO+
    Od: krzyss <k...@k...com>

    Mieli wczoraj do mnie przyjsc zalozyc NEO+ aktualnie mam NEO 256/64 i
    niestety nikt sie nie zjawil :( oczywiscie mieli byc miedzy 18-20
    wieczorem okolo 19 zadzwonila pani spytac sie czy byl juz czlowiek
    powiedzialem ze nikogo nie bylo i czekalem dalej... nadaremne... ciekawe
    czy kiedys sie jeszcze odezwa... eh... TPSA ....

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 2. Data: 2002-08-09 17:42:44
    Temat: Re: NEO+
    Od: "Iwan" <i...@a...btk>

    Użytkownik "krzyss" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    : Mieli wczoraj do mnie przyjsc zalozyc NEO+ aktualnie mam NEO 256/64 i

    reklamacja...

    --
    Krzysztof Waszkiewicz
    <i...@i...pw.edu.pl>