  • Data: 2009-01-14 06:45:14
    Temat: Re: SB800, D300, odbicie od sufitu - niedoświelenie!
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Cyfrowe Pentaksy serii *ist miały TTL i chyba pTTL. Nawet jest o tym
    > dyskusja na forum, bo mnie to interesowało i wrażenia użytkowników są
    > skrajnie różne - u jednego wychodzi, że bardziej przewidywalny, u
    > innego, że wręcz przeciwnie, lepszy jest pTTL - i bądź tu mądry.
    > Zdaje się, że Marek ma DSa (jeszcze?). Może się wypowie na temat jakości
    > i przewidywalności pracy elektroniki w TTL i pTTL :)

    Miałem *istD, ale było to ponad 2 lata temu. TTL w *istD działał i to
    całkiem nieźle. Niestety w krótkim okresie gdy miałem równocześnie w miarę
    dobre lampy TTL i P-TTL nie zrobiłem porzadnych testów porównawczych
    działania tych trybów pomiaru. Teraz trochę żałuję, ale niestety w życiu
    bywa tak, że są sprawy ważne i ważniejsze, a nie zawsze na wszystko czasu
    starcza...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)