    From: "babinicz" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: SB-600 - czy 5000 błysków to dużo?
    Date: Mon, 2 Mar 2009 13:31:19 +0100

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gogh63$f5n$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > przymierzam się do kupna używanej lampy SB-600 Nikona. Jej właściciel
    > twierdzi, że wykonała około 5000 błysków. Czy to dużo dla palnika takiej
    > lampy? Czy sama lampa ma własny licznik błysków i można to sprawdzić?
    > Pozdrawiam
    > Tomek

    Witam.
    Odpowiem może nie bezpośrednio ale...
    Mam SB 26, zakupiona w 04.1994r. Obecnie nie jest eksploatowana tak
    intensywnie jak przez lata 1994-2005, ale z pełną odpowiedzialnością mogę
    stwierdzić, ze naświetliła przeszło 2500 rolek 36 klatkowych. Wszystko jest
    z nią OK, dalej naświetla nie gorzej niż posiadana nowa SB 800
    Sam jestem zdumiony , że mimo upływu czasu tak swietnie sprawują się w niej
    kondensarory w przetwornicy - dalej tak samo cicho i dalej 6 do 7 sekund
    pełnego ładowania na w pelni naładowanych NI-MH.

    pzdr.
    babinicz