    From: "Remek" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SATA a FAT32
    Date: Sat, 30 Oct 2010 21:22:14 +0200

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

> [...]

    zacytowałeś.

    > Bo to zły program. (jak złą była kobieta z filmu Psy któreś)

    Mam o nim niestety podobne zdanie. Jednak używałem wyłącznie dysakietki
    bootującej i jakoś do tej pory się sprawdzał.

    > Bo dyski lubią takie pieszczoty.

    Ale ja nie lubię bezsensownych działań. Zresztą sprawa się wyjaśniła.
    Partycja jest zbyt duża na FAT32. I to cała przyczyna. Bijecie pianę bez
    sensu nie mając wszyskich danych. Aby dyskusja miała sens powinno się:

    a) Jeśli mam chęć pomóc, a pytający nie podał potrzebnych danych - dopytuję.
    Często pytający nie wie co jest ważne.
    b) Jeśli nie mam chęci pomagać ignoruję pytanie.

    Remek

    PS Na właściwy trop naprowadził mnie Vituniu (FAT32 wiekszych niz 32GB).