  • 1. Data: 2012-07-30 17:57:22
    Temat: S3/A6
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jak radzicie jechać za 2 tygodnie?
    (od Gorzowa do Kamienia Pom. i dalej)

  • 2. Data: 2012-07-30 20:50:37
    Temat: Re: S3/A6
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-30, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Jak radzicie jechać za 2 tygodnie?
    > (od Gorzowa do Kamienia Pom. i dalej)

    Wielkiej mozliwosci nie ma. od Gorzowa S3 do S6 i dalej 3.

    --
    WildS

  • 3. Data: 2012-07-31 15:09:07
    Od: "Toshiko" <t...@o...pl>

    Jak radzicie jechać za 2 tygodnie?
    (od Gorzowa do Kamienia Pom. i dalej)

    Zależy gdzie dalej. Napisz dokładniej, bo to bardzo istotne w podaniu trasy.
    W ostatnią sobotę lepiej było ominąć 3 na Świnoujście. Autka jechały w
    slimaczym tempie w koreczku o długości ponad 20 km. A w samym Szczecinie na
    węźle Kijewo (przez roboty drogowe) było "tylko" 10 km korka ;P

  • 4. Data: 2012-08-01 19:41:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Jul 2012 20:50:37 +0200 (CEST), w <s...@m...org>,
    WildS <f...@n...pl> napisał(-a):

    > Wielkiej mozliwosci nie ma. od Gorzowa S3 do S6 i dalej 3.

    Dopowiem, że chodzi o remont A6 w Szczecinie -- i jego praktyczną
    nieprzejezdność w czasie weekendów.

  • 5. Data: 2012-08-01 19:44:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 Jul 2012 15:09:07 +0200, w
    <5017d8fb$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>, "Toshiko" <t...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Zależy gdzie dalej. Napisz dokładniej, bo to bardzo istotne w podaniu trasy.

    Do Kamienia Pomorskiego (Dziwnów/Dziwnówek).

    > W ostatnią sobotę lepiej było ominąć 3 na Świnoujście. Autka jechały w
    > slimaczym tempie w koreczku o długości ponad 20 km. A w samym Szczecinie na
    > węźle Kijewo (przez roboty drogowe) było "tylko" 10 km korka ;P

    No właśnie, zastanawiam się czy nie lepiej gdzieś odbić na lokalne i jechać
    przez Struga i wjechać na S3 na os. Kasztanowym (skrzyż. z DW142).

  • 6. Data: 2012-08-02 01:52:28
    Od: "Toshiko" <t...@o...pl>

    napisał(-a):

> [...]

    No właśnie, zastanawiam się czy nie lepiej gdzieś odbić na lokalne i jechać
    przez Struga i wjechać na S3 na os. Kasztanowym (skrzyż. z DW142).

    Piszesz o wyjeździe z Dąbia na S3. Porażka na maksa, tam się stoi długi czas
    bo to skrzyżowanie drogi lokalnej z ekspresówką. 142 to inna droga ok 1/2 km
    wcześniej od tego skrzyżowania i prowadzi w kierunku Chociwla (DK 20). A
    żeby wjechać na Struga to ostatnio było 10 km korka na A3 na węźle Kijewo ;P
    Te <20 km korka to było po zjeździe z obwodnicy Miękowa (58 km) aż do
    rozjazdu na Kamień Pomorski w Parłówku. A potem (za Kamieniem Pom.)
    kilkukilometrowy korek w okolicy Wrzosowa i Dziwnówka.
    Moja propozycja to jazda lokalnymi drogami (w szczególności w sobotę). Z S3
    zjeżdzasz do Pyrzyc, dalej na Stargard Szczeciński, potem przez Maszewo do
    Nowogardu, dalej do Golczewa a z tamtąd kierunek Parłówko, potem Wolin
    (kierunek Świnoujście) i trasą turystyczną (za rzeką) Unin, Międzywodzie i
    cofnąć się do Dziwnowa i dalej do Dziwnówka. Trochę dalej ale korków mieć
    nie będziesz i pojedziesz spokojniej. Zaoszczędzone nerwy zrekompensują te
    dodatkowe kilometry ;)

  • 7. Data: 2012-08-02 13:57:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Aug 2012 01:52:28 +0200, w <5019c149$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Toshiko" <t...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > żeby wjechać na Struga to ostatnio było 10 km korka na A3 na węźle Kijewo ;P

    Raczej nie o tym myślę. Kombinowałem tak: z S3 zjeżdżam w Gardnie na DW120 i
    przez Stare Czarnowo lokalnymi do Struga, tam przecinam DK10 i lokalnymi przez
    Wielogowo do węzła S3/DW142 (i dalej normalnie S3).

    > Te <20 km korka to było po zjeździe z obwodnicy Miękowa (58 km) aż do
    > rozjazdu na Kamień Pomorski w Parłówku.

    Super... myślałem, że chociaż tam będzie spokojna jazda.

    > A potem (za Kamieniem Pom.)
    > kilkukilometrowy korek w okolicy Wrzosowa i Dziwnówka.

    A z tym to sobie radzę przez DW103 (na Świerzno).

    > Moja propozycja to jazda lokalnymi drogami (w szczególności w sobotę). Z S3
    > zjeżdzasz do Pyrzyc, dalej na Stargard Szczeciński, potem przez Maszewo do
    > Nowogardu, dalej do Golczewa

    Ehh, myślałem że ta S3 jest bardziej przejezdna, tylko Szczecin przytkany.

> [...]
    > nie będziesz i pojedziesz spokojniej. Zaoszczędzone nerwy zrekompensują te

    To ten fragment to już chyba wolałbym zaatakować przez Świerzno/Gostyń :)

    Dzięki :).

  • 8. Data: 2012-08-02 20:34:59
    Od: "Toshiko" <t...@o...pl>

    "Toshiko" <t...@o...pl> napisał(-a):

> [...]

    > dodatkowe kilometry ;)

    To ten fragment to już chyba wolałbym zaatakować przez Świerzno/Gostyń :)

    Gardno, Stare Czarnowo, Struga, Wielgowo i dalej normalnie do S3? Kolego
    kombinujesz już za bardzo i nie za bardzo masz pojęcie o czym piszesz. To i
    tak będzie porażka. Wjedziesz na S3 i co dalej? Ponad 20 km korka na zjazd
    na Kamień w Parłówku? A potem następne korki od Kamienia do Dziwnówka? A
    okres o którym wspominasz do jazdy to tzw. wymiana turnusów na morzem.
    Objazd prze DW 103? To nie ta historia. Wrzosowo i Dziwnówek to już jest za
    Kamieniem Pom. a nie przed gdzie dobija DW 103. Trasa od Świerzna to droga
    od Trzebiatowa i Gryfic więc nie wiem jak miałbyś się tam znaleźć jadąc od
    Gorzowa S3 i dalej 3 na morze. Postoisz w korku przed Dziwnówkiem to
    zrozumiesz o czym pisze. Spoko. Twój wybór ;P Może lepiej będzie odbic na
    turystyczną na Stepnice z 3 ale w taki dzień może być to kłopotliwe ze
    względu na ruch na drodze. Dojedziesz i tak do Wolina a dalej jak
    pisałem...;P

  • 9. Data: 2012-08-03 16:58:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Aug 2012 20:34:59 +0200, w
    <501ac864$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>, "Toshiko" <t...@o...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > tak będzie porażka. Wjedziesz na S3 i co dalej? Ponad 20 km korka na zjazd

    Tak jak pisałem -- myślałem, że korki są tylko w okolicach Szczecina.
    A skąd te korki przed Parłówkiem? Sądziłem, że odkąd oddano tam S3 i wiadukt w
    Parłówku to te kłopoty są historią.

> [...]
    > Objazd prze DW 103? To nie ta historia. Wrzosowo i Dziwnówek to już jest za
    > Kamieniem Pom. a nie przed gdzie dobija DW 103.

    O to chodzi by zjechać na DW103 przed Kamieniem. Rok temu korki zaczynały się w
    centrum Kamienia, zawróciłem i pojechałem DW103 na Świerzno, Gostyń, Łukęcin.
    Zero ruchu.

> [...]
    > Gorzowa S3 i dalej 3 na morze. Postoisz w korku przed Dziwnówkiem to
    > zrozumiesz o czym pisze. Spoko. Twój wybór ;P

    Czytaj jak wyżej :).

    > Może lepiej będzie odbic na
    > turystyczną na Stepnice z 3 ale w taki dzień może być to kłopotliwe ze
    > względu na ruch na drodze. Dojedziesz i tak do Wolina a dalej jak
    > pisałem...;P

    Wolę odbić na prawo od S3 niż na lewo. Jadę na wschodnią stronę Zalewu.

  • 10. Data: 2012-08-04 01:12:24
    Od: "Toshiko" <t...@o...pl>

    napisał(-a):

> [...]

    > pisałem...;P

    Wolę odbić na prawo od S3 niż na lewo. Jadę na wschodnią stronę Zalewu.

    Kolego poradziłem Ci jak pojechać bazując na swoich doświadczeniach bycia
    tzw. "tubylcem" ;P Zrobisz jak uważasz ;)

    Pzdr.