  • 11. Data: 2012-08-06 15:23:08
    Temat: Re: S3/A6
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 4 Aug 2012 01:12:24 +0200, w <501c5ade$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Toshiko" <t...@o...pl> napisał(-a):

    > Kolego poradziłem Ci jak pojechać bazując na swoich doświadczeniach bycia
    > tzw. "tubylcem" ;P Zrobisz jak uważasz ;)

    No dzięki :). Ale skąd te korki aż do Parłówka?

  • 12. Data: 2012-08-07 18:47:43
    Od: "Toshiko" <t...@o...pl>

    "Toshiko" <t...@o...pl> napisał(-a):

    > Kolego poradziłem Ci jak pojechać bazując na swoich doświadczeniach bycia
    > tzw. "tubylcem" ;P Zrobisz jak uważasz ;)

    No dzięki :). Ale skąd te korki aż do Parłówka?

    Od Szczecina lecisz dwoma pasami ekspresówką (oczywiście jak miniesz korek w
    Szczecinie ;P). Za Miękowem (58 km) jest zjazd do jednego pasa i tam już
    robi się sajgon. A potem to ślimacza jazda ( duży ruch, po drodze 3 mieściny
    a teraz dojdzie wymiana turnusów) aż do zjazdu na Kamień Pom. w Parłówku.
    Tam dużo ludzi zjeżdza i jest hamowanie. Ostatniej soboty też tak było.
    Następny korek był w Kamieniu na rondzie i dalej do ronda w Dziwnówku.
    Najlepiej będzie Ci pojechać, tak jak pisałem, od Pyrzyc do Golczewa i z
    tamtąd (mała zmiana) bocznymi drogami przez Mechowo, Stuchowo, Świerzno,
    Gostyń do Pobierowa. Wtedy się cofniesz do Dziwnówka i jesteś na miejscu ;)

  • 13. Data: 2012-08-08 18:28:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Aug 2012 18:47:43 +0200, w <502146b7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Toshiko" <t...@o...pl> napisał(-a):

    > Najlepiej będzie Ci pojechać, tak jak pisałem, od Pyrzyc do Golczewa i z

    Tak właśnie zaprojektowałem sobie trasę -- przez Stargard, Maszewo, Nowogard
    itd.

    > tamtąd (mała zmiana) bocznymi drogami przez Mechowo, Stuchowo,

    Tak droga jest OK? Rozważałem wariant DW przez Gryfice.

    > Świerzno,
    > Gostyń do Pobierowa. Wtedy się cofniesz do Dziwnówka i jesteś na miejscu ;)

    Dzięki :)

  • 14. Data: 2012-08-09 19:01:06
    Od: "Toshiko" <t...@o...pl>

    "Toshiko" <t...@o...pl> napisał(-a):

> [...]

    > Świerzno,
    > Gostyń do Pobierowa. Wtedy się cofniesz do Dziwnówka i jesteś na miejscu

    Dzięki :)

    Niezamaco :) Gryfice to już za daleko i też korki ale z drugiej strony oraz
    dużo więcej kilometrów. A droga z Golczewa na Stuchowo i dalej na Świerzno
    (tam na skrzyżowaniu w prawo na Gryfice (Cerkwica, Trzebiatów) i jakieś
    0,5-1km w lewo na Pobierowo lub Gostyń - nie pamiętam drogowskazów, jeżdzę
    od lat "na pamięć" ;P), Gostyń i dalej do Pobierowa jest OK. Nie poszalejesz
    ale dojedziesz ;P

    Pzdr i życzę spokojnej "bezkorkowej" jazdy ;) No chyba że te posty
    przeczytało 10000 ludków jadących na morze w sobotę ;P;P;P

  • 15. Data: 2012-08-27 19:43:32

    Thu, 9 Aug 2012 19:01:06 +0200, w <5023f09e$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Toshiko" <t...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > od lat "na pamięć" ;P), Gostyń i dalej do Pobierowa jest OK. Nie poszalejesz

    No więc nie posłuchałem i pojechałem "3" prawie cały czas.
    Było wyjątkowo pusto na drodze -- pewnie dlatego, że w sobotę rano padało. :)
    Korek w Skwierzynie ominięty przez miasto.
    W Szczecinie korek był do węzła Podjuchy, więc pojechałem przez miasto i
    wyjechałem w zasadzie bezproblemowo na S3 (Dąbie).
    Potem S3 do Parłowka, Kamień... wszędzie pusto :).