    From: Miszel <a...@d...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [S] Garmin Zumo 550
    Date: Mon, 07 Feb 2011 12:56:29 +0100

    Dnia 07-02-2011 o 12:28:50 de Fresz <d...@n...pl> napisał(a):

    > Ma wymienne dedykowabne aku. Ciągnie AFAIK ze 4 godziny.

    4 godziny to wersja bardzo optymistyczna. W dodatku w sloneczny dzien
    musisz podbic jasnosc ekranu co dodatkowo zzera ci prad. Zeby wymienic aku
    musisz wozic ze soba srubokret (nietypowy, gwiazdka). Sam aku jest
    dedykowany i podejrzewam ze pieronsko drogi.
    W sumie pomysl: zumo550 tylko na aku + zapasowy, jakkolwiek wykonalny, to
    jest wyjatkowo niewygodny.

    Jesli warunek zasilania tylko z aku jest dla ciebie priorytetem, to
    gpsmap62s jest bardzo dobrym pomyslem. Jesli boisz sie wypiecia z uchwytu
    rowerowego, to mozna go zabezpieczyc przed gleba jakas
    linka/lancuszkiem/plastikowa objemka przeciagnieta przez ucho w obudowie i
    kierownice - nawet jak wypadnie na jakiejs dziurze, to se podynda na w/w
    lince u kierownicy.

    > Tak.
    Mozesz wpakowac wszystko co garmin wyprodukowal. Tylo zapomnij o
    cieniowaniu terenu w przypadku map topo. Bedziesz miec tylko poziomice. No
    ale jesli wiesz co to mapa papierowa, to cieniowanie na nic ci
    niepotrzebne. Jedyne co mnie wkurzylo, to brak cyrylicy - zumo jest
    bezuzyteczne, bo nie przeczytasz zadnej nazwy... W 62s podobno cyrylica
    jest.

    Zdrowko,
    Miszel na Czarnym Ladzie