  • Data: 2011-02-08 22:06:04
    Temat: Re: [S] Garmin Zumo 550
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-08 18:53, kocyk pisze:

    > Ja tez kupilem, oryginalny uchwyt moto rozpadl sie po 500km asfaltu.
    > K.

    ja do KTM umotałem konsole z aluminium coś jak w dakarówkach, wygląda
    solidnie ale po dobrej macie tez nie wiem co będzie.
    Na pewno nie zainstalował bym navi na oryginalnym plastiku, jak latałem
    wcześniej to na kierownicy mam tak zwaną bambułem czyli gąbke chroniącą
    przed przywaleniem klatą w fajere. Do tej bambuły przytroczyłem na zipy
    navi, była jak zamurowana, cały dzień po terenie ok 450km i nawet nie
    drgnęła.

    rafał
    250sxf
    450exc