  • 31. Data: 2012-02-12 10:21:36
    Temat: Re: Rzeź "niewiniątek" w DC :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-02-2012 07:56, megrims pisze:
    > Ale pisanie o 150/50 jest lekko irytujące.

    Dlaczego? Ja nie mam AMG.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 32. Data: 2012-02-12 12:41:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Ale pisanie o 150/50 jest lekko irytujące.

    Jeszcze powiedz, że sam nigdy tak nie jechałeś. :>

  • 33. Data: 2012-02-12 12:56:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-02-11 22:31, megrims wrote:

    > A mnie kiedyś strzelili przy 315/130. Nie dostałem
    > żadnej reprymendy. Ani nic.

    Trafienie sidewinderem zazwyczaj jest mocno odczuwalne.

    --

    memento lorem ipsum

  • 34. Data: 2012-02-12 15:28:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Lewis

    > Oczywiście PMS-owi trolle już dawno dowiedli, że spadający z kładki na
    > samochód jadący z prędkością 60 km/h ma dużo większe szanse przeżycia
    > niż taki, który spadnie na samochód z kierowcą-piratem
    > zapierdalającym aż 90!

    pędzące pod kładką samochody wytwarzają podciśnienie, które może zasysać
    pieszych z kładki :)

  • 35. Data: 2012-02-12 15:36:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > pędzące pod kładką samochody wytwarzają podciśnienie, które może zasysać
    > pieszych z kładki :)

    Ament!

  • 36. Data: 2012-02-12 15:47:08
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 11 Lut, 22:35, to <t...@i...pl> wrote:

    > Powiem więcej, jako nastolatek przekroczyłem ograniczenie prędkości na
    > Puławskie o 20 km/h rowerem.

    Ciągle jest w necie ten Twój godny pożałowania wyczyn !!1

  • 37. Data: 2012-02-12 15:51:00
    Od: kkk <m...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=XbGJog172Kc

  • 38. Data: 2012-02-12 19:02:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-02-2012 15:28, Marek Dyjor pisze:

    > pędzące pod kładką samochody wytwarzają podciśnienie, które może zasysać
    > pieszych z kładki :)

    Śmiechy śmiechami, ale faktycznie nie wiadomo po co tam jest/było 50/60
    i dlaczego w tym miejscu akurat suszyć. Trzy pasy, pomiędzy jezdniami
    szeroki zieleni, ścieżki dla rowerów wzdłuż jezdni, brak prześcia dla
    pieszych (kładka) ;)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 39. Data: 2012-02-12 19:03:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]

    Śmiechy śmiechami, ale faktycznie nie wiadomo po co tam jest/było 50/60
    i dlaczego w tym miejscu akurat suszyć. Trzy pasy, pomiędzy jezdniami
    szeroki pas zieleni, ścieżki dla rowerów wzdłuż jezdni, brak przejścia
    dla pieszych (kładka)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 40. Data: 2012-02-12 19:07:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-02-2012 22:30, Artur Maśląg pisze:

    > A co do tych 150km/h Przyczółkową, to zdaje się, że tutaj
    > by się przydała "bateria" sprzętu, ponieważ w zasadzie codziennie
    > mam okazję spotkać jakąś stłuczkę/wypadek.

    No przydałaby się. Aby tylko z alkomatem nie stali, bo to już nie fair ;)

    --
    pozdr. Rzędzimir