eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRzetelny CHIPTUNING - gdzie ?Re: Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
  • Data: 2010-05-24 22:23:06
    Temat: Re: Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-05-24 09:31, Andrzej Kaźmierczak pisze:
    > widziałem czyjeś czerwone po modyfikacji - nick Rafi79 , w opisie chyba
    > była informacja ze chip Mastersa , stąd pytanie- ale tam skrzynia chyba
    > manual-brak opisu
    >
    >
    > czy o skrzyni automatycznej wiadomo coś więcej ?
    > bo w nowszym jest 3.0 CDI 204 KM - i też występuje z automatem , czy to
    > inna skrzynia czy inne podzespoły tej skrzyni ?
    >
    > wersja 2 bardziej by mi odpowiadała :-) bo wnętrze można by przełożyć
    >
    > PS
    > zagubiłem gdzieś nakleję z 1 wszej edycji - tak dobrze schowałem że nie
    > mogę znaleźć , czy ktoś ma może w zapasach ?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Andrzej
    >

    Bardzo popularną skrzynia 5 biegową w mercedesie jest skrzynia, którą
    dla MB produkuje LUK <LOL>. Ale robi to tak dobrze i tak na wyłączność,
    że części kupisz tylko w mercedesie. Na każdej części będzie logo MB.

    To ta sama skrzynia, która była w starym okularze (WDB210) albo w
    poprzednich S'kach i CL'ach (WDB215 i WDB220). Śmieszne, ale ta sama
    skrzynia jest w Viano i to zarówno 3.0 CDI jak i w 2,2 CDI.

    Skrzynia ta jest jest dość mocna. Na tyle mocna, że jak w WDB215 po
    liftingu wprowadzili skrzynie 7G, to w wersji AMG55 kompresor
    stosowana była tamta stara skrzynia. Zresztą te 7G lubiły się
    wykocić - coś z nich wypadało :D. Bez modyfikacji silnika te skrzynie
    bez problemów robią 100 kkm, nawet jak masz ciężką nogę.

    Różnice pomiędzy skrzyniami w tych autach są w zastosowanych
    planetarkach (miały inne przełożenia) oraz w sprzęgle hydrokinetycznym.
    Poza tym różnice kosmetyczne.

    Wg ludzi naprawiających ASB, te skrzynie w autach po modyfikacji lubią
    się wykocić po max 15000 km. Znam przypadek E270 zdłubane +30 KM
    i skrzynia wykociła się po ca 8000 km, ale jeździł tym straszny kat.

    Jak masz doświadczenie w ASB, to będziesz wiedział jak się zacznie
    kończyć. Wtedy lepiej ją zrobić, bo czasem to są tylko tarczki
    przypalone. A jak potem sprzęgło hydrokinetyczne dostanie w tyłek,
    zaczyna mieć uślizg, gotuje olej, ten się spieni i znika jedynka :D
    Czasem nawet tryb awaryjny nie pomaga, laweta i naprawa dużo
    droższa.

    Zawsze możesz przejechać się do http://teomotors.pl i wypytać
    o szczegóły.

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: