  • Data: 2011-04-15 17:15:06
    Temat: Re: Rzetelność dziennikarskich ocen samochodów.
    Od: "Hubert Ociepko" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-04-2011 o 12:04:33 WW <w...@v...pl> napisał(a):

    > Tak się zastanawiam, czy w tych warunkach relacje dziennikarzy mogą być
    > obiektywne ?. Przecież nikt rozsądnie myślący nie napisze źle o
    > prezentowanym na takim pokazie samochodzie ryzykując, że nigdy więcej
    > producent nie zafunduje mu tak bajecznych wakacji ops... testowania
    > nowych modeli.

    Dość prymitywnie na to patrzysz - nie jest prawdą, że wycieczki na testy
    (czegokolwiek - ja akurat z innej branży, ale też dziennikarz) implikują
    pisanie przychylnych artykułów. Nie jest również prawdą, że jak ktoś coś
    obsmaruje, to go później nie zaproszą. Wręcz przeciwnie, nieraz jest
    odwrotnie. Po prostu prezentacje dla dziennikarzy mają pewną oprawę i
    tyle. Natomiast zupełnie inną kwestią jest, czy człowiek który pojeździ
    kilka godzin samochodem może dużo o nim powiedzieć. Ale to nie ma związku
    z formą testowania:)

    Pzdr,
    HO