  • Data: 2011-04-17 22:05:58
    Temat: Re: Rzetelność dziennikarskich ocen samochodów.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2011 17:23, J.F. pisze:

    > No, akurat pamietam jak potraktowali poloneza, swietny samochod to to
    > nie byl, ale rzetelnosci w programie nie bylo za grosz. Gra pod publiczke.

    Masz na myśli ten test Poloneza w wersji pickup, gdzie potraktowali go
    tak, jak wcześniej potraktowali Hiluxa?

    To był bardziej skecz jak test - w końcu kto testuje samochody zrzucając
    je na beton z kilkunastu metrów...

    > Producent jednak uwaza inaczej .. no chyba ze to wpisane w kontrakt, bo
    > zapewnia darmowa reklame :-)

    Póki producent nie wymyśli innej metody na przechowywanie/dostarczanie
    energii Tesla pozostanie bardziej ciekawostką i gadżetem, niż samochodem
    sportowym.

    Póki co elektryczne samochody mają bardziej sens jako nieduże pojazdy
    miejskie - mają do tego wystarczający zasięg i można je ładować w
    drugiej taryfie.

    Swoją drogą ciekaw jestem, jak wyglądają parametry superkondensatorów w
    takich zastosowaniach... Włącznie z parametrami cenowymi...