  • Data: 2011-04-15 16:19:59
    Temat: Re: Rzetelno?? dziennikarskich ocen samochod?w.
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-15 15:01, Tomek pisze:

    > Skoro ile? tam firm zaprasza na takie spotkania, to chyba nie ma problemu -
    > praktycznie nigdy nie jest tak, ?e zaprasza wy??cznie jeden producent, ale
    > wielu (kto? wtedy jest wygrany, kto? przegrany w testach).

    Zapraszają wszyscy. I w indywidualnych opisach są przepisywane foldery +
    dodawane ochy i achy. A w porównaniach - fakt - ktoś musi być pierwszy.

    > Dyskryminacji z powodu s??w krytyki te? raczej nie ma - trudno na kogo? sie
    > obrazic, skoro reprezentuje czasopismo. Z regu?y nie a? tylu dziennikarzy w
    > redakcjach, ?eby sobie dobiera? go?ci na takie imprezy z klucza - napisze
    > dobrze czy ?le...

    To się nie zaprasza kogoś takiego na pierwsze testy - szef do
    dziennikarza ma wyrzuty, bo konkurencja jest szybsza...

    > Poza tym raczej ka?dy producent stara sie, ?eby jego produkt by? dobry.
    > Wyj?tkowo zdarzaj? sie przypadki, kiedy ukrwya si? co? przed lud?mi (to ma
    > kr?tkie nogi). Wi?c mo?na powiedzie?, ?e ka?dy nowszy model auta jest lepszy
    > od poprzedniego.

    Chyba przesiąkłeś tą marketingową. Nowy jest inny - nie zawsze lepszy.
    Ale za to zawsze droższy i w 99% większy. A w ocenie nie chodzi o
    urywające się koła, tylko o np. zbyt słabe silniki, albo zbyt
    paliwożerne, i np. syfiasty montaż, badziewne materiały i że nie każdy
    samochód jest sumą samych ideałów, jak to wydaje się wynikać z opisów w
    Motorze, Autoświecie itp.

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm