  • Data: 2011-04-15 15:01:41
    Temat: Re: Rzetelność dziennikarskich ocen samochodów.
    Od: "Tomek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:io9587$a68$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam
    >
    > Może trochę nie na temat, ale miałem okazje być w tym samym hotelu, co
    > międzynarodowa grupa dziennikarzy przybyłych na prezentacje nowego modelu
    > samochodu jednej z lepiej postrzeganych marek. Miejsce to jeden z
    > nadmorskich kurortów w ciepłych krajach. Nasi z ekranów też tam byli.
    > Testy polegały na zarezerwowaniu dla wszystkich wspaniałych pokoi,
    > całodziennych wyjazdów indywidualnie i grupami nowymi samochodami na
    > wycieczki/jazdy testowe. Wieczorem zabawy najpierw razem a potem w
> [...]

    Skoro ileś tam firm zaprasza na takie spotkania, to chyba nie ma problemu -
    praktycznie nigdy nie jest tak, że zaprasza wyłącznie jeden producent, ale
    wielu (ktoś wtedy jest wygrany, ktoś przegrany w testach).
    Dyskryminacji z powodu słów krytyki też raczej nie ma - trudno na kogoś sie
    obrazic, skoro reprezentuje czasopismo. Z reguły nie aż tylu dziennikarzy w
    redakcjach, żeby sobie dobierać gości na takie imprezy z klucza - napisze
    dobrze czy źle...
    Poza tym raczej każdy producent stara sie, żeby jego produkt był dobry.
    Wyjątkowo zdarzają sie przypadki, kiedy ukrwya się coś przed ludźmi (to ma
    krótkie nogi). Więc można powiedzieć, że każdy nowszy model auta jest lepszy
    od poprzedniego.
    Tomek