  • Data: 2014-05-18 09:04:19
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-16 16:53, Czesław Wiśniak pisze:

    > Przeszkadza bo jesli w czasie wyswietlania reklamy pojawi sie
    > komunikat to go troche zaslania.

    Przecież w Yanosiku komunikaty są głosowe..

    > To nie zmieni twojego zachowania na drodze.
    > Jest to jakas wskazowka ale pewnosci nie masz zadnej bo mozesz byc
    > pierwszy ktory to potwierdzi badz nie.

    I nigdy takiej pewności nie będzie. No chyba że to sama Policja będzie
    kierowców informować o tym gdzie kontroluje, ale i wtedy będą włamania
    i fałszowanie komunikatów przez hakerów. Naprawdę nie szukajmy ideałów,
    bo w świecie w którym żyjemy po prostu ich nie ma. I to w żadnej
    dziedzinie, a nie tylko w programie nawigacyjnym dla kierowców.

    > Po jezdni zawsze moga sie krecic ludzie.
    > Wielokrotnie gdy sie spotkalem z takimi komunikatami nie bylo potrzeby
    > zwalniania. Ludzie zobacza cokolwiek i juz wciskaja, nie rozumiem tego
    > zjawiska. Byc moze sa to nowi uzyszkodnicy, ktorzy maja taka potrzebe
    > zachlysniecia sie nowoscia, nie wiem.

    Jak dla mnie bardzo dobrze że wciskają, dobrze jest wiedzieć że coś się
    dzieje na drodze z wyprzedzeniem.

    > Oczywiscie.
    :-)