    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Rysa na obiektywie - Powershot G9
    Date: Mon, 31 Aug 2009 00:35:49 -0500

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    news:h7e9p2$o7o$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Oszacowanie kosztu wydaje sie prawopodobne. Za 250 zl zmienialem
    > caly uszkodzony ekran w PowerShocie 650 IS.

    No nie wiem - ekran do Panasonica Lumix FS3 kupiłem parę dni temu
    w detalu na eBay nowy za $29.99 w cenie wysyłka do domu. Wymiana
    ekranu w tym aparacie to dosłownie 5 minut. Nie wiem jak w Twym 650IS.

    W swoim G9 otworzyłem przednią i tylną obudowę (chciałem się
    dostać do obiektywu i zobaczyć co mu jest) i do wyświetlacza LCD
    też jest łatwy dostęp - po zdjęciu tylnej ścianki masz jedno złącze
    taśmowe i gotowe. Z obiektywem już tak łatwo nie jest, nie mogłem
    po rozebraniu połowy aparatu skapnąć się jak się to wyjmuje...
    Aczkolwiek możliwe jest, że po upadku coś zostało uszkodzone, jest
    teraz zaklinowane/zablokowane i dlatego nie dało się łatwo rozebrać...
    Te 250zł za samą wymianę wyświetlacza wydaje się jednak drogo,
    albo tanio i ja dostanę wycenę 3 x tyle. Ale wtedy nie będę naprawiał.