  • Data: 2009-08-30 23:22:55
    Temat: Re: Rysa na obiektywie - Powershot G9
    Od: SpeX <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:

    > No oczywiście, ale ja tu mam szansę wymienić cały moduł obiektywu za
    > $120 co przy wartości aparatu rzędu $400-500 wydaje się być opłacalne.
    > O ile rzeczywiście wymienią zespół obiektywu i przy okazji zniknie ta
    > nieszczęsna rysa - bo jeśli mam te $120 (zgaduję tylko bo jeszcze wyceny
    > nie dostałem) zapłacić za naprostowanie zwichniętej nóżki to niewesoło.

    Mi za wymianę przedniego szkła w Panasonicu FZ50 w jednym z
    autoryzowanych serwisów (z listy na stronie Panasa) zażyczyli sobie ok
    300zł + wysyłki. Na razie zbieram na te fundusze.

    Niestety pozostałe serwisy z listy do tej pory nie odpisały :/

    PS. Zna ktoś jakiś zgrabny serwis Panasa z Krakowa? Jeśli nawet cena
    będzie podobna to przynajmniej zaoszczędzę na kosztach wysyłki.