    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Rys. techniczny
    Date: Wed, 08 Jan 2014 20:47:01 +0100
    <52cd95aa$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>

    cef napisał(a):

    > O zupełnie innej wyobraźni myślałem.

    I dobrze - do tego wystarczy szkic odręczny (z natury) rzeczonego
    gaźnika a sam rysunek techniczny winien być zrobiony w programi
    CADowskim. Ja się kilkanaście lat bujałem z "zapkonem" nie mogą przejść
    etapu "rysunek na czysto" aż moja AM dojrzała do tego, że na zajęciach
    robiłem szkice z natury a na zaliczenie mogłem przynieść wydruk z CADa.
    Teraz właśnie żałuję, że nie uczono mnie jakiegoś programu do
    konstruowania w 3D. (Konrad pewnie od razu zauważy na podstawie mej
    wypowiedzi, że zupełnie się na tym nie znam.)