  • Data: 2022-07-20 21:52:38
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 lipca 2022 o 20:37:46 UTC+2 heby napisał(a):
    > Paranoicznie czasami dodaje md5, bo miałem nieprzyjemne problemy z
    > kablami sata.

    O, a co się może dziać przez kable sata?
    Mój dysk SATA od jakiegoś czasu (po 15 latach) zaczyna głupieć - ale przez jakiś czss
    po resecie jest OK, ostatnim razem po 91k sekund, ale dziś już po 17k.
    dmesg zawiera informacje o resecje sata, a dysk roni brzydki bzyk głowicami, jakby
    walił w obudowę.
    Ale odczyty i zapisy w końcu się udają, choć sync potrafi sprawy nie załatwić i po
    resecie wymaga ręcznego fsck.