  • Data: 2022-07-20 20:42:31
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/07/2022 20:29, Piotr Gałka wrote:
    > Rozumiem, że robiąc backup jednego dnia poprzedni mogę już zniszczyć -
    > to nie ja mam dbać o historię.

    Jeszcze uwaga: nie traktuj rozwiązania z "Create repository here" jako
    docelowego. To raczej miejsce do orientacji czy ma to sens. Prawidłowo
    powinieneć mieć serwer sieciowy z repozytorium dostępnym protokołem
    svn://. Głównie dlatego, że będzie ono znacznie bezpieczniejsze. Pliki
    na dysku możesz przypadkiem skasować jako repo. Repozytorium svn:// na
    osobnej maszynie raczej przypadkiem nie uszkodzisz, a jeśli zmienisz coś
    źle, zawsze możesz wycofać zmianę. Tylko że to inny poziom trudności i
    dlatego nie warto zaczynać z tego miejsca.

    Jeśli chcesz sprawdzić subversion i TortoiseSVN to daj znać - poprowadzę
    Cię za rękę krok po kroku co wyklikać. To jest trywialne, ale za
    pierwszym razem może być mniej oczywiste.