  • Data: 2022-07-20 21:56:22
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-20 o 20:42, heby pisze:

    > Jeśli chcesz sprawdzić subversion i TortoiseSVN to daj znać - poprowadzę
    > Cię za rękę krok po kroku co wyklikać. To jest trywialne, ale za
    > pierwszym razem może być mniej oczywiste.

    Zapisałem sobie wszystko co ważne w pliku wsadzonym do kartoteki
    podlegającej backupowaniu.

    U mnie od rozważenia czegoś do decyzji mija zazwyczaj sporo czasu.
    Na razie wykorzystałem okazję aby zdobyć trochę wiedzy o czymś o czym
    nie miałem pojęcia.

    W tym tygodniu miałem pilnie coś zrobić (pierwsza płytka po
    przeniesieniu się do KiCad V6) na czwartek (promocja w Techno-service).
    A tymczasem poniedziałek i wtorek zeszedł ma na p.m.e.
    Choć to malutka płytka to nowe footprinty itp. Choć dziś już się za to
    wziąłem to jeszcze nie skończyłem.

    Kiedyś siedziałem w samochodzie koło 9-latka, który czytał "Tajemniczą
    wyspę" Verne'a. Bardzo szybko się przekonałem, że ja czytam 6x wolniej
    od niego. Takie czytanie/pisanie na p.m.e pochłonęło mi 100% czasu.

    Pamiętam o Tobie. Już parę razy różnych rzeczy się od Ciebie
    dowiedziałem. Według mnie 'masz swoje za uszami' ale dajesz się lubić :)
    Wydaje mi się, że ja nigdy nie twierdziłem / twierdzę / stwierdzę, że
    coś wiem, gdy tego nie wiem na 100% i dlatego chyba mnie tolerujesz :)

    Nie lubię nagabywać kogoś o coś. Jak mam pytanie to wolę zapytać na
    grupie - wtedy nikogo nie przymuszam do angażowania się. Kto chce może
    się odezwać.
    Ale bardzo dziękuję za deklarację!

    Tylko, że przy moim programowaniu (góra miesiąc w roku) to mam
    podejrzenie, że system kontroli wersji to trochę aż na wyrost. Wprawdzie
    lubię robić różne nowe rzeczy, ale ostatnio jestem strasznie zarobiony.
    Między innymi przez braki na rynku. Co rusz spada na mnie rozwiązywanie
    problemów typu - tego nie możemy dostać - co robimy. I muszę wyważać
    otwarte drzwi - jak inaczej nazwać projektowanie tego samego na innych
    podzespołach tylko dlatego, że te oryginalnie użyte mają być dostępne za
    rok.
    Ta płytka na jutro też w ogóle by nie powstawała gdyby nie to, że
    jakiegoś procesora nie da się dostać.
    P.G.