  • Data: 2022-07-20 11:33:09
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-20 o 04:27, a...@m...uni.wroc.pl pisze:

    > Zamiast katalogow mozna by pamietach diffy (roznice) miedzy
    > wersjami. Wtedy powierzchia dysku do pamietania wersji
    > bylaby mniejsza (ale prawie na pewno wieksza niz 40 M narzutu
    > git-a), ale odtworzenie wersji byloby klopotliwe.

    Nigdy nie myślałem o przechowywaniu historii poszczególnych projektów.
    Lata temu zrobiłem sobie system backupowania polegający na tym, że
    zapisuje się zip wszystkiego, a potem codziennie zapisywane są tylko
    pliki zmodyfikowane od ostatniego zapisania wszystkiego. Gdy te
    codzienne pliki robią się coraz większe to któregoś dnia znów robię
    zapis wszystkiego i potem codzienne znów są małe.

    Odtworzenie stanu z dnia nie jest wcale kłopotliwe - rozpakowuję ostatni
    cały przed tym dniem i na to rozpakowuję ten z danego dnia.
    Stan będzie różnił się od faktycznego stanu z tego dnia o pliki, które w
    międzyczasie były usunięte. Ale to raczej nie przeszkadza.

    Mój plik wszystkiego teraz to 140M. Wszystko to tak ostatnie 20 lat.
    Starsze kiedyś trafiły do 'archiwum' i wypadły z tego systemu.
    Jak (po 3..5 miesiącach) te codzienne urastają do kilkunastu M to znów
    robię zapis wszystkiego.

    Zaletą dla mnie jest, że za jednym zamachem mam załatwione wszystkie
    typy plików, które w czasie pracy modyfikuję. Nie tylko kody programów,
    ale też wszystko z KiCada, PSpie'a i mnóstwo *.ods bo najczęściej w tej
    formie robię sobie różne notatki czy obliczenia.
    P.G.