  • Data: 2022-07-19 19:09:08
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/07/2022 19:04, Janusz wrote:
    > Taa i potem piszesz sobie program z wieloma przypisaniami do zmiennej i
    > warunkami a kompilator dojdzie do wniosku że ona wynikowo będzie miała
    > np 0 i możesz w d.. pocałowac

    Słusznie. W taki wypadku kompilator ma prawo usunąc kod.

    Zainteresuj się czym jest bariera, bo to jedyny powód dla któego
    kompilator mógłby usunąc kod - brak barier.

    Chyba że piszesz do rejestru sprzętowego, ale wyraźnie napisałeś
    "zmienna", wiec zakładam, że nie.

    >, jedynie volatile ratuje przed szaleństwem
    > kompilatora, tu pewnie nawet to nie pomoże :)

    W czym nie pomoże? Pokaż przykład.

    Mam nadzieję, że masz pojęcie, że jeśli używasz volatile na zmiennej i
    bez tego znika Ci kod, to robisz coś bardzo, bardzo źle?