  • Data: 2022-07-19 21:02:33
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Toteż właśnie o to pytam - czym się różnią?
    > I jak bardzo w ogóle mogą się różnić od siebie systemy kontroli wersji?
    > Wiadomo, że podstawowym pytaniem jest "co się optymalizuje?" i że się
    > nie da mieć wszystkiego (dlatego wśród programistów jest tak mało kobiet - jedynie
    > kobieta z umysłem mężczyzny, typu Maria Skłodowska, jest w stanie to zrozumieć),
    > no ale na ile różnych sposobów można zrobić to samo?
    > Może naiwnie pytam, bo w sumie też wciąż czekam na satori - czyli zrozumienie,
    > po co w ogóle takiego oprogramowania używać, w sensie zysków, bo że koszty będą to
    nie ulega wątpliwości.
    Nie przejmuj się, mnie też nie przekonał ani on ani poprzednicy, jak
    pracujesz sam nad kodem to i sam sobie panujesz nad kolejnymi wersjami.
    Co innego praca zespołowa i chyba głównie w takiej pracy sie to uzywa,
    ale dla np mnie jest strasznie upierdliwe.

> [...]
    odrzucam albo
    > wrzucam do trunka, to mi na plaster - to samo robi się po prostu kopiując katalog
    > (zakładam że katalog jest na tak samo chronionym komputerze w sensie redundancji
    itp. co VCS).
    > Ewentualnie mogłoby coś dać, gdybym na raz eksperymentował z kilkoma rzeczami,
    > ale dla bezpieczeństwa chciał, by sprawdzać jedną na raz - a potem żeby VCS
    automagicznie
    > połączył mi trzy takie gałęzie w spójny projekt będący wersją wyjściową z dodanymi
    tymi 3 nowymi funkcjonalnościami.
    > Da się tak?
    Dostaniesz taką kaszkę mannę że tydzień będziesz dochodził co jest gdzie :)

    --
    Janusz