  • Data: 2022-07-18 23:31:35
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/07/2022 13:58, Arnold Ziffel wrote:

    > To pewnie tak właśnie zrobię.

    mam jakieś nucleo w szufladzie... bawilem sie kilka lat temu ale to
    jeszcze były czasy przed ESP32. Dzisiaj to juz prawie nie ma sensu...

    Tak z ciekawości... da się to jakoś ogarnąć pod linuksem (w sensie IDE,
    debugowanie i flashowanie)? U mnie windows poszedl w odstawke z 8 lat
    temu i nie chce wracać.

    c.