  • 111. Data: 2016-12-18 12:03:14
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości... TAK.
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:585653a3$0$5154$65785112@news.neostrada.pl...

    > jeszcze raz - stanowcze NIE dla "rutynowych kontroli" policji, NIE dla
    > zaczepiania ludzi

    Jeszcze raz stanowcze TAK dla rutynowych kontroli trzeźwości
    przez policję.
    Jest to tani, szybki sposób na wylapanie i szybkie
    ukaranie uzależnionych debili kierujących pojazdami.

    Policja kontroluje w czasie, gdy kierowca musi
    zatrzymac się przed czerwonym swiatłem,
    czyli sposób nie jest uciążliwy dla uzytkowników drogi.

  • 112. Data: 2016-12-18 12:15:59
    Temat: Re: Rutynowa ... zawody.
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    > Pijaczek to ktoś taki jak ty, przynajmniej w rejonie Polski w którym
    > mieszkam - "pijaczkiem" zwykło się nazywać osobników którzy to wpadają w
    > "stan upojenia" po wypiciu butelki piwa we trzech.
    > I jestem dumny, dokładnie tak jak i ty ze swojej abstynencji , który to
    > wcześniej tylko co powąchał butelkę to zaraz łup na czy w kogoś na
    > drodze, i tylko celibat od butelki pozwala ci unikać wypadków na drodze.

    > Po co więc ci to prześladowanie innych skoro nie masz na nich nic poza
    > swoimi antypatiami?

    Dla takich jak ty to rząd powinien organizować zawody,
    raz w miesiacu.
    Rajd terenowy po drogach z dużą ilością grubych drzew.
    Przed zawodami obowiązkowe wypicie 0,5 ltr 40 proc.
    na głowę, na koszt państwa.
    Państwowy samochód do dyspozycji na czas zawodów.

  • 113. Data: 2016-12-18 12:33:17
    Temat: Re: Rutynowa ...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 12:02, Abece pisze:

    > jakoś nie możesz zrozumieć, że inaczej piją na Zachodzie,
    > a inaczej w postkomunie, dlatego muszą być różnice w prawie.

    Znaczy co - promil zachodnioeuropejski jest inny niż postsowiecki?
    Jakieś badania naukowe? Wzorzec litra też mami inny?

    http://s3.egospodarka.pl/grafika/branza-alkoholowa/S
    pozycie-alkoholu-w-Polsce-nizsze-od-sredniej-UE-EAi0
    eE.jpg

    Kurcze - ale przypał - Niemcy więccej, Francja więcej, ogólnie zaniżamy
    - no co by tu jeszcze zmyślić...

    > Zrozum, nie chodzi o statystyki.
    > Chodzi o to, by wyeliminować z ruchu drogowego
    > uzależnionych debilów.

    Zrozum, że wypicie piwa albo dwóch kieliszków wina do rodzinnego grila
    czy obiadu w niedzielę nie świadczy o uzależnieniu. Rozumiem, ze dla
    trzeźwych alkoholików każda ilość jest groźna, bo zaraz w ciąg pójdą,
    ale proszę nie przykładaj tego do całego społeczeństwa.

    Zrozum również, że w praktycznie całym cywilizowanym świecie prowadzenie
    z zawartością 0,4 czyli po dwóch piwach do obiadu nie jest niczym
    nagannym. Więc swoje urojenia zostaw sobie.

    > Kolejny raz bredzisz coś bez sensu.
    > Zaczynam mieć pewne podejrzenia co do stanu twojego mózgu.

    A ja coraz bardziej jestem pewny, że miałeś jakieś traumatyczne
    przeżycia z alkoholem, bądź sam jesteś trzeźwym alkoholikiem.

    Shrek

  • 115. Data: 2016-12-18 12:37:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > jakoś nie możesz zrozumieć, że inaczej piją na Zachodzie,
    > a inaczej w postkomunie, dlatego muszą być różnice w prawie.

    Nie chodzi o to jak sie pije a o wpływ alkoholu we krwi na zachowanie.
    Twierdzisz ze ono jest inne? Ze u nas 0,3 wpływa bardziej niz na zachodzie?

    > Zrozum, nie chodzi o statystyki.
    > Chodzi o to, by wyeliminować z ruchu drogowego
    > uzależnionych debilów.

    Co za demagogia...
    Ktos kto pije wino do kolacji to uzalezniony debil?

    > Kolejny raz bredzisz coś bez sensu.
    > Zaczynam mieć pewne podejrzenia co do stanu twojego mózgu.

    Nie przejmuj sie, to tylko dowód na to, ze nic nie zrozumiałes.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 114. Data: 2016-12-18 12:37:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > Policja kontroluje w czasie, gdy kierowca musi
    > zatrzymac się przed czerwonym swiatłem,
    > czyli sposób nie jest uciążliwy dla uzytkowników drogi.

    ROTFL
    Widac, ze jestes kierowca - teoretykiem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 116. Data: 2016-12-18 12:38:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 12:03, Abece pisze:

    > Policja kontroluje w czasie, gdy kierowca musi
    > zatrzymac się przed czerwonym swiatłem,
    > czyli sposób nie jest uciążliwy dla uzytkowników drogi.

    Dmuchałem kilkanaście razy (bliżej 10 niż 20) w ciągu ostatnich trzech
    lat i zawsze odbywało się to po machnięciu lizakiem i zjeździe na
    pobocze. Raz mnie ściągnęli normalnie z patrolującego radiowozu, bo
    wydawało im się, ze podejrzanie wolno jadę (staruszka przechodziła przez
    pasy, czego oni nie widzieli;).

    Ale rzeczywiście jakoś bardzo uciążliwe to nie było. Mnie chodzi o limit
    z dupy wzięty a nie sam fakt kontroli.

    Shrek

  • 117. Data: 2016-12-18 13:39:35
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Wynikające z chorób ktore wystepują również u pijaczków. Tu masz
    > streszczenie co dostajesz w bonusie:
    >
    > http://www.psychologia.edu.pl/czytelnia/51-alkohol-i
    -nauka/915-szkodliwy-wplyw-alkoholu-na-mozg.html

    Cytuję: "Podsumowanie

    Nie wszyscy alkoholicy są tacy sami. Różnią się oni stopniem uszkodzeń i
    źródłem choroby. Dlatego badacze nie znaleźli rozstrzygających świadectw
    na rzecz tego, że jakaś zmienna sama jest odpowiedzialna za deficyty w
    mózgu wykrywane u alkoholików."

    Co prawda, mnie to nie dotyczy, ponieważ nie jestem alkoholikiem, ale i
    tych Twoich pijaczków powinieneś traktować ostrożniej.

    Chociaż nie spodziewam się, że człowiek wychowany w warunkach sterylnych
    może cokolwiek powiedzieć na ten temat.

    P.S. A co powiesz na marychę, która przecież żadnych zmian w mózgu nie
    robi, nie uzależnia i nie powoduje kaca?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 118. Data: 2016-12-18 13:41:30
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...[ort]
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Oczywiście. W/g obecnych standardów piltycznych mam braki w częsci
    > religijnej, a w zasadzie dziurę. Mam za to przerosniętą część logiczną.
    > Patologicznie.

    > Wiadomo. Dam ci jeszcze kilka prawd ludowych zebyś mógł posługiwać się w
    > codziennym życiu:
    >
    > a) ja jutro bede inny a Ty taki sam
    > b) wódka jest dla ludzi
    > c) tylko pedały nie piją
    >
    > Jest tego jeszcze troche, ale może wystarczy na początek. Siła argumentu
    > zmiecie dyskutanta z krzesła.

    ...a najważniejsze: Kto nie pije ten kapuje! :)

    P.S. Tego o pedałach nie znałem, ale może Ty wiesz lepiej.

  • 119. Data: 2016-12-18 13:44:48
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    > uzależnionych debilów.

    > Kolejny raz bredzisz coś bez sensu.
    > Zaczynam mieć pewne podejrzenia co do stanu twojego mózgu.

    A jak wyglądają dane statystyczne na temat odsetek wypadków
    spowodowanych przez rudych?
    A przez kobiety w ciąży?

  • 120. Data: 2016-12-18 13:47:29
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    >
    > Policja kontroluje w czasie, gdy kierowca musi
    > zatrzymac się przed czerwonym swiatłem,
    > czyli sposób nie jest uciążliwy dla uzytkowników drogi.

    Polska jest krajem o największych restrykcjach, kontroli i inwigilacji w
    świecie.
    I teraz już wiem, skąd się biorą takie chuje, które same sobie potrafią
    założyć kaganiec.