  • 231. Data: 2016-12-20 14:59:31
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2016 14:52:29 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Na tej zasadzie, organa ścigania powinny wyrywkowo wchodzić do
    > przypadkowych mieszkań, by skontrolować, czy np. nie zachodzi przemoc w
    > rodzinie albo czy tatuś nie myje córeczki gołą ręką.
    > Jest jeszcze sporo innych uchybień obywatelskich, które należy
    > kontrolować, ale chyba wystarczy już tych głupot?
    Nie porównuj rzeczy nieporównywalnych. A poza tym, "organa ścigania"
    faktycznie wchodzą do wielu mieszkań bez aprobaty lokatorów by sprawdzić
    to czy owo - np. czy bachor nie jest bity albo tata wtyka grabę nie tam
    gdzie powinien.
    > Widzę, że jest was na tym forum więcej takich, którzy bez kontroli i
    > regulaminów nie są w stanie prawidłowo się wypróżnić.
    Twoje wnioski jak zwykle porywają bystrością :) Życzę pijanego dżygita
    na drodze. Jak ujdziesz z życiem to ci się poprawi, mam nadzieję.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 232. Data: 2016-12-20 15:01:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2016 14:53:42 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Co na to Twój lekarz?

    Jak należy wnioskować z twojej sygnaturki, należy cię omijać na drodze
    szerokim łukiem :) I po co ja ci odpowiadam... Przecież jesteś
    beznadziejnym przygłupem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 233. Data: 2016-12-20 16:36:26
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Jak należy wnioskować z twojej sygnaturki, należy cię omijać na drodze
    > szerokim łukiem :) I po co ja ci odpowiadam... Przecież jesteś
    > beznadziejnym przygłupem.

    Jeśli Ciebie co 100 km atakują pijani kierowcy to wybacz, ale faktycznie
    jeden z nas jest beznadziejnym przygłupem.

    P.S. Usenet zdecydowanie potępia kutasów, którzy komentują sygnaturki.
    Netykieta - mówi Ci to coś?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 234. Data: 2016-12-20 16:44:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 14:17, Wiesiaczek wrote:
    > Zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział ile nauka i sztuka zawdzięczają
    > alkoholikom i narkomanom.

    Wylicz. Wystarczy naukę. W sztukę daję wiare od reki.

    > Ale Ty wiesz lepiej - to już taki charakter.

    Nie ja. Nauka wie lepiej.

  • 235. Data: 2016-12-20 16:48:21
    Temat: Re: Rutynowa ... Co zawdzięcza ?
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział ile nauka i sztuka zawdzięczają
    > alkoholikom i narkomanom.
    > Ale Ty wiesz lepiej - to już taki charakter.
    >
    > Wiesiaczek

    Ty wiesz lepiej - to już taki charakter debila nałogowca.

    A co społeczeństwo zawdzięcza nałogowcom debilom
    kierującym pojazdami ?

  • 236. Data: 2016-12-20 16:55:40
    Temat: Re: Rutynowa ... sygnaturka.
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    > P.S. Usenet zdecydowanie potępia , którzy komentują sygnaturki.
    >
    > Wiesiaczek
    >
    > "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    > Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    A ta sygnaturka to jest protezą czego u ciebie ?

  • 237. Data: 2016-12-20 17:01:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 14:34, Wiesiaczek wrote:
    > Sorki, ale Ty jakiś pojebany nieco jesteś.

    To już ustalalismy, może za wyjątkiem że nieco. Powiedzmy że zupełnie.

    > Kurwa! Co jest, że im gostek ma mniej do powiedzenia, tym bardziej czuje
    > się zobowiązany do zabierania głosu?
    > Co Ty wiesz o kulturze picia?!

    Dokładnie to co widze codziennie pod warzywniakiem, co widze dość często
    na imprezach typu "jak najszybciej się najebać" i to co wielokrotnie
    widziałem w postaci debili za kółkiem po trzech piwach. I sporadycznie
    tych co przychodzą do restauracji i proszą nie o 0.7 piwa tylko o
    kieliszek wina. Ale to mniejszość. Większośc optymalizuje szybkośc i
    ekonomię najebania się i czasem w przypadku debili, samodzielnego
    pojechania do domu swoim paskiem w tedeiku. Ten kraj był rozpijany przez
    PRL i to pokolenie dalej tu żyje. Niewiele da się z tym zrobić, tylko
    czekać.

    > [...] Tych kilku przygłupów którzy nawet cytowac
    > Kon... kurwa co?!

    Takie słowo, trudniejsze nieco:

    http://sjp.pwn.pl/sjp/konfuzja;2473150.html

    > Może i Ty słusznie robisz, że nie pijesz, bo skoro Ty tak na trzeźwo to
    > po kielichu dopiero byś pojechał :)

    Raczej bełkotał. Dla wielu to żadna różnica, ale kto by się planktonem
    przejmował.

    Żyjemy w czasach kiedy słowa znaczą coś zupełnie przeciwnego. Czyny też.
    Okazuje się że w społeczeństwie prawnicy głównie obchodza prawo,
    politycy głównie dorywają się do koryta a pijaczki odpowiadają za
    bezpieczeństwo na drogach bo jadą bezpieczniej.

    Cóż, jedyne co się da zrobić to zmiana pokoleniowa. Ale nie doczekam. Co
    jednak przygłupom krwi napsuje to moje. Cieszę się że ujawniłem dwóch
    pijaczków o niskim poziomie rozumienia czegokolwiek. Może to wpłynie na
    postrzeganie was przez reszte grupy. Zawsze to jakiś plus.

  • 238. Data: 2016-12-20 17:07:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 10:19, re wrote:
    > Na jakiś działający. Na ten przykład na Thunderbirda.
    > ---
    > A to nie.

    Trudno. Nie każdy dałby radę.

    > Akurat to wiem doskonale.
    > ---
    > Niby skąd ?

    Ludzie maja rózne wykształcenie i zawody. Mają również rózne hobby. Jak
    to poskładasz do kupy to jakiś 1 procent ludzi w tym kraju potrafi
    rozpakować archiwum z Thunderbird Portable. Ja potrafie. To proste.
    użyłem w ten sposob wspanialego osobistego doświadczenia. Tak zalecanego
    przez pijaczków.

    > Ty jesteś reprezentatywna

    Ni jestem. Na tym polega chyba moja argumentacja. Ja zamiast uważać się
    za grupę reprezentatywną pozwalam okreslać ją naukowcom którzy badają to
    lepszymi niż moje metodami. Ani pijaczki ani abstynenci nie są
    reprezentatywni.

    Natomiast pijaczki będą oczywiście zawsze pełne przekonania o swojej
    reprezentacyjności. W końcu wieczorkiem jak nie szwagier pod sklepem to
    kumple. Czasem w takich ramach można całe życie stracić.

  • 239. Data: 2016-12-20 17:09:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 10:18, re wrote:
    > No. Jakieś znam. Kilku lekarzy w okolicy też. Zgłoś się do nich,
    > niestety badania naukowe to nie jest rzecz darmowa, większość wymaga
    > dostepów do systemów bazodanowych.
    > ---
    > Sam się zgłoś

    Złoś się po badania a nie w celu diagnozy. Nerwowy jesteś.

    Nie żartuje. Dostanie się do porzadnych danych naukowych nie jest ani
    tanie ani łatwe dla osoby z ulicy. Najprosciej poprosić lekarza z
    kliniki który ma dostęp do badań naukowych z jednej z dostepnych baz
    danych publikacji medycznych.

  • 240. Data: 2016-12-20 17:11:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 10:16, re wrote:
    Tak. Oni musieli pić. Nie mieli wyjścia. Należy się nad nimi litować.
    > Biedne pijaczki. A te co jeszcze muszą jechać po dziecko do szkoły, to
    > dopiero biedne bo przerwa w piciu i analizie problemów współczesnej
    > nauki. Bardzo mi ich prawie szkoda. Nic o nich nie wiem, ale
    > przypuszczam że niewiele w nich jest poza stężeniem.
    > ---
    > Bo nad innymi litujesz się ?

    Tak. Podsumowując: jesli ktoś traci zdrowie z powodu słabej woli bądź
    debilizmu nie lituję się, nad alkoholikami w szczególności nie. Nad
    wieloma osobami które miały problemy od nich niezależnie lituję się
    *czynnie*.