  • 251. Data: 2016-12-20 18:01:50
    Temat: Re: Rutynowa ... Co zawdzięcza ?
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 20.12.2016 o 16:48, Abece pisze:
    > Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ty wiesz lepiej - to już taki charakter debila nałogowca.
    >
    > A co społeczeństwo zawdzięcza nałogowcom debilom
    > kierującym pojazdami ?

    Skąd miękki chujku wywnioskowałeś, że jestem nałogowcem?
    No, tak konkretnie?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 252. Data: 2016-12-20 18:02:00
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > Masz te samem omamy co oni ? Wszędzie pijani

    Ty to masz ale pokręcone we łbie. Wystarczy jeden pijany na 100 km co ci
    nie da szansy na drodze.
    ---
    To zupełnie inna kwestia. Tematem jest bezprawne przeprowadzanie kontroli.

    I prawdę mówiąc, mniej więcej z taką
    częstotliwością spotykam na drodze gości co się proszą wręcz o kontrolę
    promili lub wręcz poczytalności.
    ---
    Musisz z tym żyć

  • 253. Data: 2016-12-20 18:02:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > Co na to Twój lekarz?

    Jak należy wnioskować z twojej sygnaturki, należy cię omijać na drodze
    szerokim łukiem :) I po co ja ci odpowiadam... Przecież jesteś
    beznadziejnym przygłupem.
    ---
    Jak Ci nie pasują dyskutanci to idź stąd

  • 254. Data: 2016-12-20 18:13:08
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-12-2016 o 10:06, J.F. pisze:

    > A widzisz - i nagle z NIC zeszlismy na "limitu" :-)
    >
    > A tak naprawde to boisz sie byc mniej sprawny za kierownica, czy boisz
    > sie kar wyniklych z przekroczenia limitu ?

    Boję się tych mniej sprawnych za kierownicą.
    Zwłaszcza od czasu gdy jeden we mnie wjechał czołowo, nocą, na pustej
    drodze, przy różnicy prędkości rzędu 150-200 km/h.

    > Bo to nas prowadzi do dyskusji jaki ten limit to jaki powinien byc,

    Nieistotne.
    Istotne jest sposób pewności że się nie przekracza.
    A jest jeden - nie chlać jeśli się chce jechać.

    > Jade sobie na wycieczke w gory, po 4h w upale to mam ochote sie piwa napic.
    > O ja biedny alkoholik.

    Jeśli nie możesz wody - to zdecydowanie tak.
    Ja mogę bez problemu.

    Owszem, pijam alkohol gdy wiem że nie będę jechał.
    Albo mam możliwość sprawdzenia że mogę.

    > Po paruset km trasy w upale tez mam sie ochote piwa napic ... mimo, ze w
    > aucie klima i chlodno.

    No widzisz - a ja gorzkiego paskudztwa nie lubię, więc nawet za opłatą
    wolę np. cydra. ;-)
    Ale nie muszę go pić, gdy nie mam transportu.

  • 255. Data: 2016-12-20 18:23:11
    Temat: Re: Rutynowa ... netykieta.
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    > A chj Cię to ksie obchodzi.
    >
    > Wiesiaczek

    Ty coś bredziłeś o netykiecie.
    Widać, ze twoja netykieta pochodzi
    spod budki z piwem.

  • 256. Data: 2016-12-20 18:34:28
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > To już ustalalismy, może za wyjątkiem że nieco. Powiedzmy że zupełnie.

    Ty wiesz lepiej.

    > Dokładnie to co widze codziennie pod warzywniakiem, co widze dość często
    > na imprezach typu "jak najszybciej się najebać" i to co wielokrotnie
    > widziałem w postaci debili za kółkiem po trzech piwach. I sporadycznie
    > tych co przychodzą do restauracji i proszą nie o 0.7 piwa tylko o
    > kieliszek wina.

    Coś Ci się popierdoliło czy ja nie rozumiem tekstu?

    Ale to mniejszość. Większośc optymalizuje szybkośc i
    > ekonomię najebania się i czasem w przypadku debili, samodzielnego
    > pojechania do domu swoim paskiem w tedeiku. Ten kraj był rozpijany przez
    > PRL i to pokolenie dalej tu żyje. Niewiele da się z tym zrobić, tylko
    > czekać.

    Co Ty bredzisz?
    Jaki PRL?
    W PRL-u alkohol był sprzedawany (przez dłuższy czas) dopiero po 13-ej.
    Do tego był relatywnie znacznie droższy niż obecnie. Masz wątpliwości
    kto i kiedy rozpija społeczeństwo?

    Ale czego tu wymagać od "teoretyka" picia alkoholu? :)

    > Takie słowo, trudniejsze nieco:
    >
    > http://sjp.pwn.pl/sjp/konfuzja;2473150.html

    Słowo to ja akurat znam, tylko objaśnij proszę, co to jest "konfuzja
    czytników"?

    > Raczej bełkotał. Dla wielu to żadna różnica, ale kto by się planktonem
    > przejmował.

    No nie, bełkotanie to Ty masz już bez alkoholu! Dlatego zastanawiam się,
    co by było po spozyciu? :D

    > Żyjemy w czasach kiedy słowa znaczą coś zupełnie przeciwnego. Czyny też.
    > Okazuje się że w społeczeństwie prawnicy głównie obchodza prawo,
    > politycy głównie dorywają się do koryta a pijaczki odpowiadają za
    > bezpieczeństwo na drogach bo jadą bezpieczniej.

    Cóż, rok 1984 za nami:)

    > Cóż, jedyne co się da zrobić to zmiana pokoleniowa. Ale nie doczekam.

    Daj Boże!

    Co
    > jednak przygłupom krwi napsuje to moje. Cieszę się że ujawniłem dwóch
    > pijaczków o niskim poziomie rozumienia czegokolwiek. Może to wpłynie na
    > postrzeganie was przez reszte grupy. Zawsze to jakiś plus.

    Nie pochlebiaj sobie.
    Te "pijaczki" jak nazywasz mnie i innych doskonale sobie radzą w życiu,
    i z dystansem podchodzą do takich osobników, których jedynym celem w
    życiu jest dopierdolenie innym.
    "Pijaczki" mają, zapewniam Cię, znacznie ciekawsze życie od Twojej
    egzystencji ograniczonej zakazami i nakazami, bez których byłbyś zerem.
    Trzymając się kontekstu, podpowiem Ci tylko, że zamiast zrzędzić tu na
    forum, wolę pić różne trunki z ciekawymi ludźmi na całym świecie. No
    przesadziłem trochę: Piłem w ponad trzydziestu krajach na czterech
    kontynentach. Czasami widać to w mojej sygnaturce, ale podobni Tobie
    uważają to za próżność. Niech im będzie:)

    No cóż, trzymaj się swojej misji na grupach, ale uwierz, że na grupach
    życie się nie kończy, przynajmniej dla "pijaczków" :D

  • 257. Data: 2016-12-20 18:53:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-12-2016 o 18:23, Abece pisze:
    > Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ty coś bredziłeś o netykiecie.
    > Widać, ze twoja netykieta pochodzi
    > spod budki z piwem.

    Naprawdę po ochleju spodziewałeś się czegoś innego?
    Oni wszyscy po jednych pieniądzach są.
    Ot zwyczajne społeczne męty.

  • 258. Data: 2016-12-20 19:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > Boję się, że uzależniony debil rozjedzie kogoś.

    I mowisz, ze ustawienie limitu na o,2 zamiast na 0,5 pomaga w tym w
    jakikolwiek sposób?

    W jaki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 259. Data: 2016-12-20 20:24:18
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.12.2016 o 18:13, Cavallino pisze:

> [...]
    > wolę np. cydra. ;-)
    > Ale nie muszę go pić, gdy nie mam transportu.

    Ty chyba jesteś ten wynalazca maszyny do golenia.
    Wszyscy mają robić i lubić to co ty, bo tylko to jest słuszne.

    P.S. Jak można lubić te śmierdzące jabole?

    --
    Kaczin

  • 260. Data: 2016-12-20 20:53:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 17:54, Wiesiaczek wrote:
    > ale specjalnie dla Ciebie powiem, że z Rosjaninem rozmawiam po rosyjsku,

    A z Koreańczykiem po koreańsku?

    > a ze zwykłym burakiem w jego burackim stylu i
    > języku.

    Pomyslmy jak by to było gdyby w szkole nauczyciel języka polskiego
    rozmawiał z uczniami gimbazy "w języku ludzi ulicy, szacun". To by
    dopiero była nauka kultury! Niestety gimbusy ida do piachu więc nie
    sprawdzimy, ale koncepcje masz słuszne, bo ludowe.